دانلود بازی Black Powder Red Earth برای PC
دانلود بازی Black Powder Red Earth برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Black Powder Red Earth برای PC

پارسی گیم 15 فروردین 1400 بدون دیدگاه
9,467 بازدید

دانلود بازی Black Powder Red Earth برای کامپیوتر

جنگ‌های مدرن و امروزی سوژه خوبی برای تولید یک بازی ویدیویی محسوب می‌شوند و هرسال عناوینی با همین سوژه وارد بازار بازی‌های ویدیویی می‌شود. حال می‌تواند این سوژه در سبک‌های مختلفی از بازی‌های ویدیویی استفاده شود که بیشتر شاهد شوترهای اول‌شخص با داستان جنگ بوده‌ایم. بازی Black Powder Red Earth از استودیو Echelon Software بازی مبنی بر تاکتیک و نوبتی است که دنیایی جنگ‌زده را در کشور عراق روایت می‌کند.

سایه جنگ بر کشور عراق افتاده و ویرانی‌های بسیاری را به بار آورده است. مردم امید خود را ازدست‌داده‌اند و بسیاری بدبخت و فلک‌زده شده‌اند. در جای‌جای شهر گروهک‌های جهادی و تروریستی فعالیت کرده و اوضاع را از چیزی که هست بدتر می‌کنند. به دلیل سقوط دولت وقت، یک شرکت خصوصی نظامی به نام PMC مسئولیت برپایی نظم بر اوضاع را در کشور به عهده گرفته و از سربازانی خبره و ماهر برای مبارزه با تروریست‌ها استفاده می‌کند. این خلاصه‌ای از داستان نسبتاً غم‌انگیز و تاریک بازی بود.

اما گیم پلی بازی شبیه به بازی‌های RPG نوبتی است که باید حرکت نیروهای خود را از پیش برنامه‌ریزی کنید. تیم شما که متشکل از سربازها است قابلیت انجام 2 تا 3 حرکت را در هر نوبت دارند که ترکیبی از حرکت کردن و شلیک کردن است. در طول بازی با جست‌وجو در نقشه و به گشتن در اتاق‌های ساختمان‌ها پیشروی می‌کنید و درعین‌حال باید دشمنان متعددی که بر سر راه شما قرار می‌گیرند را نیز از بین ببرید. به‌جز این در برخی مراحل باید شخصیت مهمی را پیداکرده و او را دستگیر کنید.

مخفی‌کاری عنصر مهمی در بازی است و درصورتی‌که صدای زیادی تولید کنید، آژیرهای خطر به صدا درمی‌آیند و موج عظیمی از دشمنان به سمت شما سرازیر می‌شوند. همچنین امکان استفاده از ابزارهای جانبی جنگی مانند Flashbang و نارنجک نیز در دسترس سربازان شما قرار خواهد داشت تا گیم پلی بازی مهیج‌تر و جذاب‌تر شود. بازی درمجموع ساده و روان است و پیچیدگی خاصی نداشته تا برای گذران وقت در آرامش برای هر بازیکنی مناسب باشد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی XCOM 2 و Civilization Beyond Earth را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Black Powder Red Earth با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: windows xp
Processor: 1.7 GHz Processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 9
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: windows 7+
Processor: 3.0 GHz Processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 9
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The near present. Following the invasion of Iraq, Private Military Contractors(PMC) become the preferred instrument of foreign policy by Petro-Monarchies in the failed states of the Middle East. Staffed with US special operations combat veterans, PMC select, train and lead armies of local nationals in conventional and unconventional warfare operations. Combat actions conducted by the contractors are not considered acts of war. They are matters of foreign internal defense.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.