دانلود بازی Them's Fightin' Herds Shanty برای PC
دانلود بازی Them's Fightin' Herds Shanty برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Them’s Fightin’ Herds Shanty برای PC

پارسی گیم 15 فروردین 1400 2 دیدگاه
1,882 بازدید

دانلود بازی Them’s Fightin’ Herds Shanty برای کامپیوتر

شاید اگر به دنبال بازی‌های مبارزه‌ای باشیم نام عناوین Mortal Kombat و Tekken بیشتر آشنا باشد و به چشم بیاید. اما عناوین دیگری نیز در همین سبک گهگاه عرضه می‌شوند تا افرادی که می‌خواهند چیز جدیدی را در این سبک تجربه کنند دستشان باز در باشد و بتوانند بازی‌های دیگری را نیز در همین سبک با تمی متفاوت تجربه کنند. بازی Them’s Fightin’ Herds از استودیو Mane6 یک بازی مبارزه‌ای نسبتاً متفاوت با مدل‌های کارتونی جذاب است و تجربه‌ای جدیدی در این ژانر برای شما خواهد بود و به‌تازگی نیز بسته الحاقی Shanty برای آن ارائه‌شده است.

Thems Fightin Herds Shanty

سازنده این بازی در قبل یک طراح کارتون بوده و همان‌طور که انتظار می‌رود سبک بازی و مدل‌ها و کاراکترهای آن حالتی کارتونی و بامزه دارند. مبارزان در این عنوان موجوداتی بامزه و چهارپا هستند که بسیار جالب و کارتونی طراحی‌شده‌اند. در حال حاضر 6 کاراکتر منحصربه‌فرد در بازی وجود دارد که هرکدام سبک مبارزه و کمبوهای مخصوص به خود را دارند. همچنین جادو و حرکات تمام‌کننده هر کاراکتر متفاوت بوده و گیم پلی بازی را پویا و سرگرم‌کننده می‌کند.

بسته الحاقی Shanty کاراکتر 7 ام را به بازی اضافه کرده است که سبک جدیدی از مبارزات را دارد و در کنار کمبوهای جدید یک حالت داستانی نیز به گیم پلی بازی اضافه می‌کند. حالت داستانی بازی را می‌توانید با تمامی کاراکترها به پایان برسانید و برای هرکدام جوایز مخصوص به خودشان را دریافت کنید.

گیم پلی این بازی نسبت به سایر عناوین این ژانر ساده‌تر است و برای تمامی سنین می‌تواند مناسب باشد. تعداد کلیدهای لازم برای کنترل و مبارزه 4 عدد است و کمبوها و استفاده از جادو و سایر قابلیت‌ها ساده‌تر پیاده‌سازی شده است تا هر فردی بتواند سریع در بازی ماهر شده و به یک مبارز حرفه‌ای تبدیل شود. امکان تغییر ظاهر کاراکترها نیز با آیتم‌های بامزه که صرفاً جنبه ظاهری دارند وجود دارد و باعث می‌شود بامزه بودن دنیای بازی بیشتر به چشم بیاید. تجربه این بازی متفاوت مبارزه‌ای برای افرادی که شاید سایر عناوین برای آن‌ها چالش‌برانگیز و سخت باشد گزینه مناسبی است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Street Fighter V و Dragon Ball FighterZ را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Them’s Fightin’ Herds Shanty با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8, 8.1, or 10
Processor: Dual-core CPU (2 GHz or greater speed)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel Core i3 550 Integrated graphics chipset or equivalent.
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Dual-core CPU (2 GHz or greater speed)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: A dedicated GPU (Nvidia or AMD) with at least 750MB of VRAM strongly recommended
DirectX: Version 10
Network: Broadband Internet connection
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Them’s Fightin’ Herds is an indie fighting game featuring a cast of adorable animals designed by acclaimed cartoon producer Lauren Faust. Beneath the cute and cuddly surface, a serious fighter awaits!
An episodic adventure filled with exploration, narrative, minigames, and boss fights! Travel with each character in their quest to recover a magical key that will save the world of Foenum from vicious predators. Chapter 1 (starring Arizona) is available now, with subsequent chapters to be released in the months following, free of charge.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    السا

    مهمان

    انلاینه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به السا

      پشتیبانی

      کرک شده و آفلاین است