دانلود بازی Tank Brawl 2 Armor Fury برای PC
دانلود بازی Tank Brawl 2 Armor Fury برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Tank Brawl 2 Armor Fury برای PC

پارسی گیم 14 فروردین 1400 1 دیدگاه
2,139 بازدید

دانلود بازی Tank Brawl 2 Armor Fury برای کامپیوتر

عناوین زیادی با محوریت تانک‌های جنگی در صنعت بازی‌های ویدیویی پا به عرصه وجود گذاشته‌اند. این ماشین‌های جنگی خطرناک و قدرتمند محبوبیت خاصی میان بازیکنان بازی‌های ویدیویی داشته و استودیوهای بازی‌سازی نیز به‌تبع همین موضوع ساخت بازی‌هایی با این محور را بیشتر برمی‌گزینند. بازی Tank Brawl 2 Armored Fury از استودیو Phung Games یک بازی 4 نفره Co-op است که در آن باید با همکاری دوستان خود در دنیای خطرناک و مهیج بازی پا بگذارید و از چالش‌های آن جان سالم به درببرید.

بازی درحالی‌که در بطن خود ساده است اما عناصر بسیاری را در خود جای‌داده است. دوربین بازی سبک دید از بالا را دارد و شما باید کنترل تانک‌های پیشرفته، وسایل جنگی دریایی و یا حتی ربات‌های غول‌پیکر را بر عهده بگیرید و وارد میدان نبرد وسیع بازی شوید تا در برابر موج عظیم دشمنان مختلف قرارگرفته و آن‌ها را نابود کنید. عناصر RPG بسیاری در داخل بازی گنجانده‌شده است و با پیشروی در بازی، سلاح‌ها و قابلیت‌های جدیدی را برای وسایل جنگی خود آزاد خواهید کرد.

همچنین چند نفره بودن بازی به جذابیت آن بسیار اضافه کرده است. شما می‌توانید تانک‌های مختلف را با یکدیگر ادغام کرده و یک سلاح جنگی خطرناک و قدرتمند بسازید و با ارتقا آن هرلحظه از قبل قوی‌تر و مخرب‌تر شوید. دشمنان بسیاری در مراحل متعدد بازی وجود دارند که هرکدام سبک مبارزه خاصی داشته و تنوع آن‌ها بسیار شایان تقدیر است. برخی از آن‌ها نیز در قالب کشتی‌ها و یا قطارهای بزرگ ظاهر می‌شوند که حکم Boss را برای شما دارند و از پا درآوردن آن‌ها می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز باشد.

گرافیک بازی نیز تصاویر زیبا و با جزییاتی را به شما ارائه می‌دهد. محیط‌های مراحل همگی به‌صورت کامل تخریب پذیر هستند که حس واقع‌گرایانه‌ای از میدان نبرد به شما می‌دهد و پس از پاک‌سازی یک منطقه از دشمنان، خرابه‌ها و ساختمان‌های نابودشده را در سرتاسر محل خواهید دید. درمجموع تجربه این بازی آن‌هم به‌صورت چند نفره می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد و لحظاتی به‌یادماندنی را برای خود و دوستان شما بسازد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Outriders و PUBG را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Tank Brawl 2 Armor Fury با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or above, 64 bits only
Processor: 2.0+ GHz processor
Memory: 4000 MB RAM
Graphics: Video card with at lease 4 GB Memory
DirectX: Version 11
Storage: 5000 MB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or above, 64 bits only
Processor: 3.0+ GHz processor
Memory: 8000 MB RAM
Graphics: Nvidia Geforce Gtx 1070 or better
DirectX: Version 11

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

An epic 4 player co-op armor shooter with RPG upgrade system and fully destructible world. You can control both land and sea vehicles or even a Mecha, which can be combined with 4 drivers to create different classes to fight a fast paced epic battle with monstrous tanks, trains and battle cruisers!
The world has a balanced mix of platforming, shooting and Metroidvania adventure. You will need to navigate tricky terrains, avoid being tricked by some smart imposter, dodge enemy ramming tanks, run away from hordes of suicide bombers, avoid being squashed by falling rocks or helping your friendly army win a battle. There is also a solo survival mode where you compete for top spots in the world leaderboard.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    amir

    مهمان

    می خواستم بپرسم این بازی قابلیت دو نفره بازی کردن داره ؟

    پاسخ دهید