دانلود بازی Black Legend برای PC
دانلود بازی Black Legend برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Black Legend برای PC

پارسی گیم 18 فروردین 1400 بدون دیدگاه
5,897 بازدید

دانلود بازی Black Legend برای کامپیوتر

سبک نقش‌آفرینی نوبتی به‌تازگی موردتوجه بسیاری از بازیکنان قرارگرفته است و عناوین زیادی هم با تم‌های داستانی مختلف عرضه‌شده‌اند تا این تقاضای زیاد برای این سبک را تا حدی پاسخگو باشند. بازی Black Legend از استودیو Warcave عنوانی جدید در سبک نقش‌آفرینی نوبتی است و داستانی تاریک را در شهری با تم قرن 17 اروپایی روایت می‌کند.

داستان بازی در شهر نفرین‌شده‌ای به اسم Grant جریان دارد. در جای‌جای شهر رازها و داستان‌های متعددی وجود داشته که انتظار شما را می‌کشد. شما ابتدا کاراکتر خود را ساخته تا درگیر ماجراهای این شهر مرموز شوید. پس از استخدام افرادی برای تشکیل دادن تیم مبارزان خود لازم دارید زمان آن می‌رسد که شهر را از دست پیروان فرقه‌ای افراطی و شوم نجات دهید. هم‌چنین مه مرموزی نیز در جای‌جای خیابان‌های شهر حضور دارد که منجر به دیوانه شدن ساکنان می‌شود و برای رها شدن از آن نیز باید فکری بکنید.

به‌جز مسیر اصلی داستانی بازی، مأموریت‌های فرعی بسیاری نیز در بازی وجود دارد که انجام دادن آن‌ها گیم پلی بازی را طولانی‌تر می‌کند. یکی از عناصری که در بازی وجود دارد امکان استفاده از محلول‌های مخرب مختلف برای مصرف در مبارزات است و به‌نوعی می‌توان گفت کیمیاگری و ساخت معجون‌ها جزئی از بازی است. 15 کلاس مختلف که هرکدام تجهیزات و قابلیت‌های مخصوص خود رادارند در بازی وجود داشته که می‌توانید هرکدام را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید. همچنین پیش از هر مبارزه نوبتی این امکان را دارید که آزادانه در شهر به گشت‌وگذار بپردازید و بیشتر با تاریخچه آن و اتفاقات ناگواری که در آن افتاده آشنا شوید و یا کیمیاگر منحوسی که مه دیوانه کننده را در سطح شهر رها کرده، پیدا کنید و از بین ببرید.

درنهایت می‌توان گفت برای طرفداران سبک نقش‌آفرینی نوبتی، Black Legend انتخابی خوب و متفاوت بوده و تجربه‌ای با تم اروپایی قدیم را برای شما به ارمغان می‌آورد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Phoenix Point Year One Edition و Empire of Sin را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Black Legend با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64 Bit/ Windows 8 64 Bit/ Windows 10 64 Bit
Processor: Intel Core i5-760 / AMD Phenom II X4 965
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVidia GTX 580 / AMD Radeon HD 7870
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64 Bit/ Windows 8 64 Bit/ Windows 10 64 Bit
Processor: Intel Core i7-6700K/ AMD Ryzen 5 1600X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 970 / AMD Radeon RX 480
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Lead a squadron of Mercenaries into the accursed city of Grant to aid a struggling resistance against a deadly cult of fanatics. Explore deep into the city to eradicate a madness inflicting fog that shrouds the streets in this thrilling alternate history Turn-Based Strategy RPG!
Explore the ruined streets of Grant, a 17th century city based on the architecture of the Low Countries of Northwestern Europe. Search every corner to discover hidden sidequests, treasure troves, and recruitable characters.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.04 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.