دانلود بازی Cant Drive This برای PC
دانلود بازی Cant Drive This برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Can’t Drive This برای PC

پارسی گیم 5 فروردین 1400 بدون دیدگاه
6,824 بازدید

دانلود بازی Can’t Drive This برای کامپیوتر

مسابقات ماشین‌سواری از گذشته در میان بازی‌ها ویدیویی وجود داشته‌اند و یکی از سبک‌های قدیمی و ثابت در صنعت بازی‌ها ویدیویی بوده‌اند. این عناوین اما با گذشت زمان دستخوش تغییرات زیادی شده و ژانرهای فرعی متفاوتی را در زیرمجموعه خود قرار داده‌اند. یکی از این ژانرها مسابقات Monster Truck ها است که اتومبیل‌هایی غول‌پیکر با چرخ‌هایی بزرگ هستند و قدرت و سرعت را در کنار یکدیگر دارند. بازی Can’t Drive This از استودیو Pixel Maniacs یکی از عناوین جدید در همین سبک است اما با نوآوری‌های جالبی که در گیم پلی خود ایجاد کرده به عنوانی متفاوت تبدیل‌شده است.

گیم پلی بازی حالت Co-op داشته و هرکدام از بازیکن‌ها وظیفه‌ای متفاوت دارند. بازیکن اول وظیفه رانندگی در یک Monster Truck را دارد و بازیکن دوم مسیر حرکت او را مشخص می‌کند و می‌سازد. اگر بازیکن اول از مسیر خارج شود و یا آهسته رانندگی کند، ماشین او منفجر می‌شود. بازیکن دوم که ساخت‌وساز بر عهده اوست، ابزارها و آیتم‌های بسیاری را برای ساخت مسیر در اختیار دارد که هرکدام قابلیت چرخش و تغییر جهت داشته و برای ساخت مسیری منحصربه‌فرد و مهیج کافی هستند. در طول مسیر نیز باید همواره مراقب دوست راننده خود باشید و با ساخت مسیرهای مناسب، حرکت کردن را برای او آسان‌تر کرده و راه او را سد نکنید.

4 حالت مختلف گیم پلی در بازی وجود داشته که هرکدام قوانین مخصوص به خود را برای پیروزی دارند. برای مثال حالت Endless ای وجود دارد که در آن باید رکورد بزنید و تا هرچقدر که توانایی دارید بدون منفجرشدن ماشینتان آن را ادامه بدهید. مهم‌ترین جنبه جذاب این بازی، بخش Co-op و همکاری میان زوج بازیکن برای پیشروی در مسیر مسابقه است که نوآوری بسیار زیبا و خاصی داشته و تجربه این بازی را برای شما بسیار لذت‌بخش و سرگرم‌کننده می‌کند.

در ادامه برای دانلود بازی Can’t Drive This با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 (64 bit) or Newer (64 bit) Windows OS
Processor: 2.5 GHz Dual core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 760, AMD Radeon R7 270X, or better
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 (64 bit) or Newer (64 bit) Windows OS
Processor: 3.0+ GHz Quad core
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060, AMD Radeon RX 470, or better
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Can’t Drive This is a competitive co-op (it’s a thing) multiplayer party racing game. Drive your monster truck WHILE your friend builds the road in front of you! Oh, and don’t go too slow, OR YOU’LL EXPLODE! Like in that Sandra Bullock movie, in which she kinda does the same thing, but on a bus. Also, she doesn’t explode (Spoiler alert). Also, Keanu Reeves was in the movie.
Play local face-to-face couch co-op, with your best frenemy! Grab some friends and some controllers, and go destroy those friendships! If you don’t have any friends around, play single-player, or find some random internet-person to play with! Experience the joy of playing Can’t Drive This without that annoying smelly friend next to you. You know the one I’m talking about.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.