دانلود بازی Project Warlock برای PC
دانلود بازی Project Warlock برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Project Warlock برای PC

پارسی گیم 24 اسفند 1399 بدون دیدگاه
5,702 بازدید

دانلود بازی Project Warlock برای کامپیوتر

بازی‌های ویدیویی در ژانر شوتر اول‌شخص شاید اگر استودیو id Software باعرضه عناوین منحصربه‌فردش مانند Doom یا Wolfenstein 3D این سبک را تعریف نمی‌کرد، در جایگاه فعلی خود قرار نداشتند؛ اما فقط این استودیو نبود که ارادت خود را به این ژانر ابراز کرد و گهگاه سایر استودیوها که طرفدار این سبک بوده‌اند نیز، عناوینی را در مسیر قدم‌های آن عرضه کرده‌اند. بازی Project Warlock از استودیو Buckshot Software یکی از همین عناوین است.

با نگاه به بازی این موضوع روشن است که این بازی از صفر تا صد خود را از عنوان قدیمی Doom الهام گرفته است و هدف اصلی آن خلق محیط و شرایطی است که گیمر های امروزی بتوانند تجربه قدیمی بازی Doom را دوباره داشته باشند و از آن لذت ببرند. هر آنچه لازم داشته باشید در اینجا برای هیجان و لذت شما وجود دارد. از طیف گسترده سلاح‌ها تا مراحل متعددم و مهم‌تر از همه موج‌های بی‌شماری از دشمنان اهریمنی که در سر راه شما قرار خواهند گرفت.

در کنار سلاح‌های متنوع، شخصیت اصلی به جادوهای متعددی نیز دسترسی دارد که می‌تواند از آن‌ها علیه دشمنان استفاده کند. از جادوهای ساده‌ای که برای روشنایی محیط استفاده می‌شود تا جادوهای قدرتمند و مخربی که یک منطقه را در کسری از ثانیه منهدم می‌کند در اختیار شما قرار خواهد گرفت. سلاح‌های بازی نیز قابلیت ارتقا دارند تا قدرت تخریبی آن‌ها بیشتر شود و قابلیت‌های جدیدی به آن‌ها اضافه شود. در کنار ارتقا سلاح‌ها سطح Level کاراکتر شما هم با پیشروی بیشتر می‌شود که قابلیت‌های شما را بهینه می‌کند.

و اما بازی کاملاً در مبارزات اکشن و مهیج خلاصه می‌شود. بدون هیچ حرف اضافی‌ای از ابتدای بازی تا مراحل پایانی دائم در حال مبارزه هستید و موج‌های مختلف دشمنان را نابود خواهید کرد. وجود سلاح‌ها و جادوهای مختلف بازی را از تکراری شدن نجات می‌دهد و تجربه‌ای مهیج با طعم نوستالژی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های DOOM Eternal و Ion Fury را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Project Warlock با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 / 8 / 10
Processor: Intel Core i3 3220 or AMD X8 FX-8120
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 560 (1GB) or AMD Radeon HD 6950
DirectX: Version 10
Storage: 3 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c Compliant
Additional Notes: Controls: Keyboard and Mouse

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5 2400 or AMD X8 FX-8350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1050 (2GB) or AMD Radeon RX 480
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c Compliant
Additional Notes: Controls: Keyboard and Mouse

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

One man and his guns. Become a mysterious Warlock who embarks onto a dangerous mission to eradicate all evil. Put your finger on the trigger and travel through time and space to wreak havoc like in the golden days of fast paced, adrenaline-pumping first person shooters, hooking you for hours of super fun carnage. Let’s rock and roll!
Explore 60 vast levels in five settings, from frozen Antarctic base to the sands of Egypt to the medieval castles’ courts and graveyards. Find keys to unlock passages, reveal secret caches with ammo and gold, use lifts and hidden buttons to access new areas. Finally descend to hell to face the ultimate challenge and emerge victorious.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.