دانلود بازی Everhood برای PC
دانلود بازی Everhood برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Everhood برای PC

پارسی گیم 19 اسفند 1399 بدون دیدگاه
3,464 بازدید

دانلود بازی Everhood برای کامپیوتر

باوجوداینکه در بسیاری از بازی‌های امروزی گرافیک و جلوه‌های بصری حرف اول را می‌زنند، اما موسیقی نیز می‌تواند به‌تنهایی یک بازی را به جلو ببرد و به یک عنوان موفق تبدیل کند. برای همین بازی‌هایی که گیم پلی‌ای بر اساس موسیقی دارند در صنعت بازی‌های رایانه‌ای عناوین موفقی بوده‌اند. بازی Everhood از استودیو Foreign Gnoms یکی از عناوین جدید در این ژانر است.

این بازی در اصل یک بازی RPG با عناصر اکشن است اما برخلاف دیگر بازی‌های این ژانر، سبک جدید خودش را با تأکید برگیم پلی ریتمیک همراه با موسیقی ارائه می‌دهد. شما در نقش یک عروسک به اسم Red بازی می‌کنید که دستانش دزدیده‌شده است. شما باید در دنیای گسترده بازی به گشت‌وگذار بپردازید و موجودات مختلف را ملاقات کنید تا راهی برای پیدا کردن دستان خود بیابید؛ اما در مسیر بازی متوجه می‌شوید که تمامی این موجودات دوستان شما نیستند و باید با آن‌ها مبارزه کنید.

مبارزات بازی در تلفیقی از لحظات اکشن و لحظاتی مشابه به بازی Guiter Hero است. موسیقی که در این بازی نقش اصلی را بازی می‌کند بی‌نظیر و زیبا و دربردارنده ژانرهای مختلفی است و با پیشروی در مراحل بازی موسیقی‌های سخت‌تر و پیچیده‌تری را خواهید شنید که بازی را برای شما چالش‌برانگیزتر می‌کند. در مبارزات شما باید از موج‌های حمله دشمنان که با ریتم موزیک همخوانی دارد جاخالی بدهید همچنین می‌توانید با پرش یا بازگرداندن حمله دشمنان، با آن‌ها مقابله کنید.

گیم پلی بازی باوجود ساده بودن دائم در حال تغییر است و مکانیک‌های جدیدی را برای پیشروی معرفی می‌کند تا شما مهارت لازم را به دست آورید و بتوانید از پس مراحل بربیایید. در برخی مراحل باید علاوه بر پریدن به نقاط مختلف، حرکات زیگزاگی را نیز تمرین کنید تا از حمله‌های پی‌درپی در امان بمانید. درمجموع بازی دائم شما را به چالش می‌کشاند تا علاوه بر سرگرم کردن شما، قدرت ذهنی و عکس‌العمل شما را نیز تحت تصرف خود درآورد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Sonic Mania و Neon Abyss را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Everhood با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows XP, Vista, 7, 8, or 10
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 128MB
Storage: 400 MB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows XP, Vista, 7, or 10
Processor: 2GHz+
Memory: 3 GB RAM
Graphics: 512MB
Storage: 400 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Welcome to the world of Everhood
Where up is down And left is right Where time has stopped And strange characters R O A M
Here you control a wooden doll whose arm has been stolen by a blue gnome…

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.