دانلود بازی Heliborne Collection برای PC
دانلود بازی Heliborne Collection برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Heliborne Collection برای PC

پارسی گیم 14 اسفند 1399 1 دیدگاه
7,005 بازدید

دانلود بازی Heliborne Collection برای کامپیوتر

یکی از ژانرهای فراموش‌شده در بازی‌های ویدیویی، خلبانی و کنترل هلیکوپتر بوده که به‌جز شاید کمتر استودیویی عنوانی در این سبک در دهه‌های اخیر عرضه کرده باشد. حال استودیو Klabater این سنت را شکسته است و عنوان Heliborne را در این ژانر عرضه کرده تا تجربه خلبانی هلیکوپترهای مختلف را برای گیمرهای نسل جدید فراهم کند.

در بازی شما به بیش از 40 مدل مختلف از هلیکوپترها دسترسی خواهید داشت که از مدل‌های قدیمی‌تر سال 1950 تا مدل‌های جدید قرن 21 در زمره آن‌ها قرار می‌گیرند. بازی دو حالت تک‌نفره و آنلاین چند نفره دارد که هرکدام جذابیت خاص خودشان را ارائه می‌دهند. در بخش تک‌نفره شما نبردهایی معروف و تاریخی را تجربه خواهید کرد و دسترسی به هلیکوپترهایی با مدل قدیمی‌تر خواهید داشت. مأموریت‌ها اغلب باید در زمان مشخصی به اتمام برسند.

در بازی شما باید یک گردان متشکل از 3 هلیکوپتر مختلف تشکیل دهید و محدود به تنها کنترل یک هلیکوپتر نیستید و ازآنجاکه هلیکوپترهای بازی در 3 کلاس اصلی تقسیم‌بندی می‌شوند، آزادی عمل زیادی در ساخت گردان خودخواهید داشت هرچند در بازی به‌طور هم‌زمان توانایی کنترل یکی از آن‌ها رادارید و باید میان آن‌ها جابه‌جا شوید. این سه کلاس‌بندی شامل هلیکوپترهای تهاجمی، مخصوص جابه‌جایی و مخصوص دیدبانی و گشت زنی هستند که هرکدام برای کار مشخصی مناسب‌ترند. برای مثال هلیکوپترهای دیده بان راحت‌تر می‌توانند از دید دشمن مخفی شوند و اطلاعات نیروهای دشمن را در اختیار شما قرار دهند درحالی‌که بالگردهای تهاجمی، قدرت بیشتری در تخریب و صدمه زدن به مواضع دشمن رادارند.

بخش چندنفره بازی اما داستان دیگری دارد. شما با بازی کردن و کسب تجربه، به تکنولوژی‌های متنوعی برای بالگردها دسترسی پیدا می‌کنید که به‌صورت نمودار شاخه‌ای در دسترس شما خواهند بود و با افزایش Level شما، قوی‌تر شده و قابلیت‌های بیشتری را آزاد خواهید کرد. هر چه سطح شما بالاتر برود و ماهرتر شوید، باید مقابل بازیکنان هم‌رده و ماهرتری نیز مسابقه بدهید. کنترل هلیکوپترها نیز شبیه‌سازی مناسبی از خلبانی آن‌ها را برای شما تداعی می‌کند و تجربه‌ای منحصربه‌فرد را خواهید داشت.

در این نسخه کنونی شما دو بازی را هم‌زمان در دسترس خواهید داشت. نسخه اصلی و نسخه Enhanced Edition که گرافیک و جلوه‌های بصری بازی در آن به‌روزرسانی شده تا شکل بازی مدرن و به‌روز بوده و ازلحاظ گرافیکی نیز، بازی زیبا و قابل‌رقابت با عنوان‌های امروزی باشد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Arma 3 Jets و Ace Combat 7 Skies Unknown را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Heliborne Collection با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: 3.1 GHz Dual-Core – Intel i3 2100
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1 GB VRAM, NVIDIA GeForce GTX 550 Ti / AMD Radeon HD 5850
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Processor: i5 2400 or equivalent
Memory: 6 GB RAM
Graphics: 2 GB VRAM, NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Radeon R7 240
Network: Broadband Internet connection

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Fly some of the best helicopters in the world – from the classic machines of the 1950s to the modern gunships of the 21st century. Play missions with your friends and compete with players from all around the world in various multiplayer modes! You will be able to take part in a dynamic battlefield where you’ll support the movement of ground forces that fortify positions and create supply lines.
Heliborne marks the great return of a nearly forgotten genre – helicopter action games! Here you’ll get to dive into historical conflicts, explore maps inspired by real-world locations and engage in ruthless air-to-air and air-to-ground combat.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 10.7 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.6 از میانگین رای 5 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    مسیح دیندار

    مهمان

    عالیه! شدیدا پیشنهادش می کنم!

    پاسخ دهید