بازی Halo Infinite
علی رحمانیان

تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Halo Infinite منتشر شد

علی رحمانیان 9 اسفند 1399 بدون دیدگاه
889 بازدید

همه‌ی ما می‌دانیم که نمایش معرفی بازی Halo Infinite در سال گذشته آن‌طور که باید خوب نبود و به مذاق خیلی‌ها خوش نیامد، یکی از دلایل این موضوع هم این است که گرافیک و کیفیت بصری بازی در حد و اندازه‌ی یک عنوان نسل نهمی ظاهرنشده بود. حال به نظر استودیوی 343 Industries هم به انتقادات توجه کرده و تغییرات وسیعی در بخش بصری بازی ایجاد نموده است، تصاویر جدیدی که از محیط Halo Infinite منتشرشده‌اند هم همین موضوع را نشان می‌دهند.

با‌اینکه اسکرین شات‌های جدید Halo Infinite با عنوان “Work in Progress” (در حال کار) از پلتفرم PC منتشر‌شده‌اند ولی کیفیت بصری بازی نسبت به نمایش پارسال دچار پیشرفت زیادی شده است؛ شاخ و برگ درختان حالا خیلی متراکم‌تر و پر‌جزئیات‌تر شده‌اند و کیفیت تکستچر‌های بازی خصوصاً در سنگ‌ها و صخره‌ها، در یک کلام عالی به نظر می‌رسند.

سازندگان Halo Infinite امروز در وب‌سایت Halo Waypoint مقاله‌ای منتشر نمودند و راجع به چند تا از جنبه‌های مختلف بازی صحبت کردند. به گفته‌ی Joseph Staten، بازی Halo Infinite بسیار بزرگ و وسیع است، آن‌قدر بزرگ که تابه‌حال نمونه‌ی آن در مجموعه بازی‌های Halo دیده نشده و او می‌گوید که این همان اثری است که سازندگان فرنچایز Halo از همان ابتدا رؤیای ساختش را داشتند.

همزمان بااینکه اطلاعات و اسکرین شات‌های جدید از Halo Infinite را می‌بینید، ممکن است همان سؤالی را داشته‌ باشید که من هنگام پیوستن به تیم ساخت داشتم، اینکه دقیقاً با چه نوع عنوانی طرف هستید؟

دنیای Halo Infinite به طرز فوق‌العاده‌ای بزرگ است و مناطق درگیری وسیع این بازی پیوسته و به هم متصل هستند. چشم‌اندازهای بازی از ماجراهای مختلف پرشده‌اند و شمارا تشویق می‌کنند که از مسیر اصلی داستان فاصله بگیرید و به ماجراجویی در آن‌ها بپردازید. شاید در نگاه اول این‌طور به نظر بیاید که ما عنوان جهان بازی را خلق کرده‌ایم ولی خب این‌گونه نیست؛ ما داریم یک بازی Halo می‌سازیم، یک شوتر سند باکس که هدف آن القا کردن حس قدرتمندترین شخصیت دنیایی غنی و علمی تخیلی به بازیکنان است.

اگر به اسکرین شات‌های این ماه دقت کنید، می‌توانید حیات‌وحشی که در حلقه زندگی می‌کنند را مشاهده کنید؛ بااین‌حال Halo Infinite در گیم پلی خود از سیستم ساخت آیتم‌ها (Crafting) برخوردار نیست و به همین دلیل نیازی ندارید که وقت خود را به شکار حیوانات صرف بنمایید و از این طریق آیتم‌های مستر چیف را آپگرید کنید. اسپارتان‌ها از زره مخصوص Mjolnir برخوردار هستند و به چکمه‌های جنس چرمی که از حیوانات گرفته شده‌اند نیازی ندارند.

کاری که شما بیشتر وقت خود را در Halo Infinite به آن اختصاص می‌دهید، استفاده از نارنجک‌های پلاسمایی، سلاح Grappleshot و دیگر اسلحه‌های قدرتمند بازی برای حمله به قلب پایگاه دشمنان و از بین بردن فرماندهان آن‌ها است، البته می‌توانید پای حیوانات وحشی را هم به لانه‌های آن‌ها بکشانید و این‌گونه نابودشان کنید.

ما Halo Infinite را به نحوی طراحی کردیم که بتوانید کارهایی را که سربازهای نخبه‌ی اسپارتا در انجام آن‌ها بهترین هستند با آزادترین شکل ممکن انجام دهید و این‌ها چیزی نیستند جز بررسی منطقه‌ی نبرد، برنامه‌ریزی برای حمله، درگیری با دشمنان و مواجهه با اتفاقات غافلگیرکننده که دنیای بازی در سر راه شما قرار می‌دهد.

چیزی که این بار در این بازی تغییر کرده این است که شما بیشتر از هر زمان دیگری برای انتخاب راه خود در دنیای بازی آزادی عمل دارید. می‌توانید از یک غار مخفی برای ورود به پایگاه دشمن استفاده کنید، یا از کوهستان‌های مه‌آلود بازی رد شوید یا در میان ستارگان پرواز کنید. البته یک روایت داستان قوی در دل ماجراجویی‌های مستر چیف نهفته است و سرنوشت ماجراجویی‌های شما هم کاملاً به خودتان بستگی دارد.

پس حالا بیایید به این سؤال جواب دهیم که Halo Infinite دقیقاً چه نوع عنوانی است؟ این اثر بازترین و ماجراجویانه‌ترین بازی Halo است که تابه‌حال ساخته‌شده و تنها عنوانی است که ما می‌توانستیم 20 سال پیش رؤیای ساخت آن را در سر داشته باشیم و نمی‌توانیم صبر کنیم که شما به گشت‌وگذار در آن بپردازید.»

بازی Halo Infinite قرار است در پاییز سال 2021 برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S، Xbox One و PC منتشر شود.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.