gears 5
یحیی رحیمی

دسته بازی جدید Xbox One با تم Gears 5 لو رفت

یحیی رحیمی 7 مرداد 1398 بدون دیدگاه
640 بازدید

چیزی تا انتشار بازی Gears 5 نمانده است و فرایند بازاریابی برای این بازی شروع شده است. معمولا یکی از حقه های بازاریابی نیز کنترلرهای بازی با تم مخصوص و کنسول با باندل بازی است. هنوز چیزی در مورد این باندل ها مشخص نشده است اما به نظر می رسد که به زودی دسته بازی Xbox One با تم Gears 5 عرضه می شود.

تصاویر این دسته بازی به صورت آنلاین لو رفته است و می توانید در زیر آن را مشاهده کنید. این کنترلر از رنگ های خاکستری، سقید و خاسکتری تیره تر پشتیبانی می کند و در یک نظر فوق العاده جذاب است. به خصوص آن لوگوی Gears 5 که روی دکمه Home قرار داده شده است. تصویر اصلا غیرواقعی به نظر نمی رسد و مایکروسافت به زودی به صورت رسمی از آن پرده خواهد برداشت.

این اولین بار نیست که یک بازی ویدیویی اختصاصی با دسته بازی مخصوص به بازار روانه می شود و این اتفاق در نسل قبلی کنسول ها نیز بارها افتاده است. به هر حال این روش تبلیغاتی هم منجر به فروش بازی می شود و هم خود کنسول و به نوعی یک تیر دو نشان را می زند. همچنین طرفداران بازی نیز از چنین چیزی لذت خواهند برد و برایشان مهم است که آیتم های مربوط به بازی محبوبشان را جمع آوری کنند.

به تازگی نسخه بتای Gears 5 نیز در دسترس کاربران Xbox Game Pass قرار گرفته است و فعلا حالت بتل رویال را ندیده ایم اما گفته شده است که ممکن است در ادامه شاهد عرضه آن باشیم. به هر حال نسخه تست بازی امروز پایان می یابد و اگر می خواهید این بازی را تجربه کنید، نیاز به عضویت Xbox Live Gold دارید. گفتنی است که این بازی در تاریخ 10 سپتامبر برای Xbox One و PC عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.