PlayerUnknown’s Battlegrounds
یحیی رحیمی

آپدیت جدید PUBG منتشر شد: سلاح‌ها، ماشین‌ها و روش‌های جدید برای مردن

یحیی رحیمی 5 مرداد 1397 بدون دیدگاه
1,201 بازدید

سرورهای تست بازی PUBG اخیراً برای بازیکنان بازشده بود و کاربران کنسول Xbox One تا 16 ژوئیه قادر به تست و اجرا آپدیت جدید بازی بودند. این سرور در حال حاضر بسته‌شده است و به‌جای آن، آپدیت رسمی بازی منتشر شده است. این به‌روزرسانی دارای بهبودهای زیادی برای تمامی سلاح‌های داخل بازی است و همچنین تفنگ و ماشین جدیدی نیز اضافه کرده است.

رابط کاربری توجهات زیادی دریافت کرده است و سرورهای OC و AS نیز به یک سرور استرالیا تبدیل‌شده‌اند و جدول رده‌بندی نیز به‌طور کامل صفر شده است. حرکات بازیکن در زمان دویدن، تیراندازی و شنا کردن نیز دستخوش تغییراتی بوده است و از این به بعد کمی آسان‌تر می‌توانید از چنگال گلوله‌های شلیک‌شده به سمت شما فرار کنید.

شاید بزرگ‌ترین تغییر مربوط به مسیر پرواز است که در ابتدا روی نقشه مشخص می‌شود. با استفاده از این موضوع می‌توانید نقطه فرود را حتی قبل از سوارشدن به هواپیما مشخص کنید و همکاری بیشتری باهم تیمی‌ها خود داشته باشید. بعدازاینکه در بازی کشته شوید، می‌توانید حرکات دشمن خود را تماشا کنید یا اینکه دوربین نزدیک‌ترین فرد به خود را مشاهده کنید. اگر آن بازیکن نیز کشته شود، می‌توانید بازیکن نزدیک آن را تماشا کنید و این کار تا آخر بازی ادامه خواهد یافت. البته اگر به‌صورت تیمی بازی می‌کنید تا قبل از کشته شدن تمامی اعضا، قادر به انجام این کار نخواهید بود.

قدرت تمامی سلاح‌های وجود در بازی افزایش پیداکرده است و این آپدیت درزمینه تفنگ‌ها سنگ تمام گذاشته است. تغییراتی همچون تنظیم میزان سرنگ‌های آدرنالین برای حفظ بالانس در بازی اعمال‌شده است. ماشین جدیدی به نام Mirado اضافه‌شده است که دارای چهار صندلی است و تنها در نقشه Miramar در دسترس خواهد بود. تفنگ SLR از تازه‌های PUBG است و هر خشاب آن تحمل 10 گلوله را دارد.

این آپدیت تنها برای کنسول Xbox One منتشرشده است و تعدادی از این بهبودها قبلاً برای PC منتشرشده‌اند و باید دید که بقیه تغییرات، چه زمانی برای نسخه PC منتشر می‌شود. نظر شما چیست؟

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.