دانلود بازی Shattered Tale of the Forgotten King برای PC
دانلود بازی Shattered Tale of the Forgotten King برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Shattered Tale of the Forgotten King Shattered Apocrypha برای PC

پارسی گیم 5 تیر 1400 بدون دیدگاه
9,985 بازدید

دانلود بازی Shattered Tale of the Forgotten King Shattered Apocrypha برای کامپیوتر

بسیاری از شما نام بازی Dark Souls و Demon’s Soulsرا شنیده‌اید، بازی‌هایی که آن‌قدر موفق بوده و طرفداران متعددی را در سرتاسر دنیا برای خود ایجاد کرده‌اند که سبک مخصوص خودشان را در صنعت بازی‌های رایانه‌ای ثبت کردند. سبکی که امروزه از آن با نام Soulslike یاد می‌شود و بیانگر گیم پلی‌ای سخت و چالش‌برانگیز و سرشار از دشمنان سرسخت است. بازی Shattered Tale of the Forgotten King از استودیو Redlock Studios جدیدترین عنوان Soulslike ارائه‌شده است.

گیم پلی بازی برای افرادی که این سبک بازی‌ها را تجربه کرده‌اند کاملاً آشنا است و همان سبک آشنای مبارزات را دارد. شما باید با کشتن دشمنان عنصر وجودی آن‌ها را جمع‌آوری کنید و با استفاده از آن‌ها خودتان را قوی‌تر کنید، آیتم‌های مختلف را بیابید و در محل‌های مشابه Bonefire پیشروی خود در بازی را ذخیره‌سازی کنید. مردن در بازی هم که زیاد با آن سروکله خواهید زد منجر به از دست دادن تمامی روح‌هایی که جمع‌آوری کرده‌اید می‌شود و برای بازیابی آن‌ها باید به محل جسد خود بروید. تمامی این عناصر برای طرفداران بازی‌های Dark Souls آشنا است.

داستان بازی در دنیایی که رو به نابودی می‌رود روایت می‌شود. پادشاه سرزمین ناپدیدشده و دنیا به کام نابودی می‌رود و این بر عهده شما است که با گشت‌وگذار و به دست آوردن اطلاعات از نابودی تمدن به‌طور کامل جلوگیری کنید. در این مسیر با خطرات بسیاری روبه‌رو خواهید شد پس به تمام تمرکز و مهارت خود برای عبور از موانع دشوار نیاز خواهید داشت. اتمسفر تاریک دنیای بازی بسیار زیبا به تصویر کشیده شده است و دنیای بازی را پوچ، سورئال و تیره جلوه می‌دهد. روایت داستان از طریق آیتم‌های مختلفی که در طول ماجراجویی خود پیدا می‌کنید صورت می‌گیرد و دنیای وسیع بازی نیز کمک شایانی به لذت‌بخش‌تر شدن این تجربه می‌کند.

گرافیک بازی در کنار صداگذاری خوب آن‌که در عین تیره و تاریک بودن دنیا، زیبایی خاصی به آن بخشیده که گشت‌وگذارهای شما حس خوبی داشته باشد و شما را درگیر دنیای بازی کند. انیمیشن مبارزات و حرکت کاراکتر شما نیز بسیار واقع‌گرایانه است و روح را به بطن مبارزات در بازی تزریق کرده تا هر نبرد لحظه‌ای به‌یادماندنی باشد و در ذهن شما بنشیند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Dark Souls 3 و Sekiro Shadows Die Twice را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Shattered Tale of the Forgotten King Shattered Apocrypha با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 8.1 64bit, Windows 10 64bit
Processor: IntelCore i3-2100
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce GTX 970
Storage: 15 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64bit
Processor: IntelCore i5-7600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB
Storage: 15 GB available space
Additional Notes: Controller recommended

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The world as it was is gone, lost with the disappearance of the King. As a Wanderer of these forsaken lands, it is up to you to piece together the fragments of reality and retrace the fall of civilisation through skill based combat, innovative open-world platforming and the testimonies of survivors… some more trustworthy than others.
A ruined continent of untold stories and mighty foes is yours to roam. For those who brave its paths, the world of Hypnos contains many secrets, some to aid you on your way and others to illuminate the road that led to your existence. Experience precision based combat and 2.5D platforming set to a complex branching narrative in the reality spanning action-adventure of Shattered – Tale of the Forgotten King.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 11.3 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.