دانلود بازی Skydrift Infinity برای PC
دانلود بازی Skydrift Infinity برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Skydrift Infinity برای PC

پارسی گیم 9 مرداد 1400 3 دیدگاه
7,743 بازدید

دانلود بازی Skydrift Infinity برای کامپیوتر

تجربه پرواز برای بسیاری شاید آرزوی دست‌نیافتنی‌ای باشد و هرگز نتوانند در دنیای واقعی خودشان خلبانی یک هواپیما را بر عهده بگیرند. اما خوشبختانه به لطف وجود بازی‌های ویدیویی، تجربه‌ای مجازی و مشابه را می‌توان داشت و از آن لذت برد. بازی Skydrift Infinity از استودیو Digital Reality عنوانی است که در سبک آرکید و کلاسیک، پرواز با هواپیماهای سریع را به خورد شما خواهد داد.

بازی حالت‌های مختلفی دارد که در هرکدام قوانین خاصی مقررشده‌اند. در قسمت Deathmatch شما می‌توانید هواپیمای خود را به سلاح‌های کشنده‌ای مجهز کرده و پیست مسابقه را به یک میدان نبرد همه‌جانبه تبدیل کنید، همچنین حالت‌های مسابقه‌ای عادی، زمان‌دار و Free Mode نیز وجود دارد. سریع و اکشن بودن گیم پلی بازی از ویژگی‌های بارز Skydrift Infinity است که بسیار هم آن را سرگرم‌کننده کرده است. شما دائم در حال حرکت‌های نمایشی، مانور دادن و شلیک کردن هستید و درعین‌حال باید به فکر اول رد شدن از خط پایان هم باشید.

گرافیک زیبا و سه‌بعدی بازی هم به لذت‌بخش‌تر شدن تجربه شما کمک شایانی می‌کند. تمامی هواپیماهای موجود در بازی که تعداد خوبی از آن‌ها هم در دسترس شما قرار دارند، با دقت و جزییات بالایی طراحی‌شده‌اند. همچنین در طول مسابقات به آیتم‌هایی به اسم Power Up دسترسی پیدا می‌کنید که 6 مدل مختلف دارند و هرکدام قابلیت ویژه‌ای مانند افزایش سرعت یا قدرت مانور دادن یا سلاح‌ها را به هواپیمای شما می‌دهند.

این موارد در کنار 5 حالت مختلف برای بازی کردن، باعث می‌شود تا Skydrift Infinity تجربه‌ای سرگرم‌کننده باشد و تا مدت‌ها برای شما تکراری نشود. اگر می‌خواهید یک هواپیما سواری کلاسیک و آرکید را تجربه کنید، این بازی جذاب را حتماً امتحان کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Ace Combat 7 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Skydrift Infinity با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8, Windows 10 (32 or 64 bit)
Processor: AMD/Intel dual-core processor running at 2.4 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 11 compatible NVIDIA, AMD or Intel graphic hardware
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7, 8, Windows 10 (32 or 64 bit)
Processor: AMD/Intel dual-core processor running at 2.4 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 11 compatible NVIDIA, AMD or Intel graphic hardware
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Skydrift Infinity is an action-packed arcade game focusing on the experience of flying alone, and with others, in a light, quick, fast-paced style. In various game modes, you can partake in deathmatches and armed races as well as other competitions, using modern airplanes, tuned to the max, and armed to the teeth with extreme weaponry. Your goal is simple: if you can’t overtake them, shoot them down!
Play alone, with your friends, or compete against previously unknown online challengers! For relaxation explore exotic islands, the venue of the races, and arena modes. Here you can break free of the 2-dimensionality, that restricts other racing games! Your possibilities are limited only by your imagination!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    amirhosein

    مهمان

    وارد بازی میشم میپره بیرون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیر سالار

    مهمان

    سلام و خسته نباشید
    من بازی رو با موفقیت دانلود و نصب کرده و کرک رو به محل نصب بازی کپی و جایگزین کردم و کامل تمام شد
    ولیکن وقتی میخواهم بازی را اجرا کنم ارور Stop Working میده و درمیاد چی کار باید بکنم و همچنین در درایو C ریختم بازی رو که مشکلی پیش نیاد
    اگه میشعه ئراهنمایی کنید با تشکر از سایت عالی پارسی گیم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیر سالار

      پشتیبانی

      سلام
      متن ارور را در گوگل یا یوتیوب سرچ کنید