پارسی گیم

دانلود بازی Speed Limit برای PC

پارسی گیم 4 اسفند 1399 2 دیدگاه
5,338 بازدید

دانلود بازی Speed Limit برای کامپیوتر

بازی‌های Arcade همواره درحالی‌که ساده هستند، جذابیت متفاوتی را به ما هدیه می‌دهند. اغلب چنین بازی‌هایی با گیم پلی ساده اما اکشن و هیجان‌انگیز خود فرصت خوبی را برای گذران وقت به ما می‌دهند. بازی Speed Limit از استودیو Gamechunk در همین سبک به همراه نوآوری‌هایی که در بطن خود اضافه کرده عنوانی است که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

گیم پلی بازی همواره در پویایی کامل به سر می‌برد و شما هنگام بازی وقت سر خاراندن را نیز نخواهید داشت. همچنین بازی دائم در حال ایجاد تغییر در رویه‌ی گیم پلی است. به‌طور مثال در ابتدای مرحله باید مبارزاتی با سلاح‌های گرم را در داخل یک قطار در حال حرکت تجربه کنید که پس از گذشتن از آن بازی بلافاصله به یک تعقیب و گریز ماشینی تغییر هویت می‌دهد، لحظه‌ای دیگر خود را در هلیکوپتری می‌یابید و… این تغییرات دائمی در گیم پلی باعث می‌شود علاوه بر هیجان بالای بازی، گیم پلی اصلاً خسته‌کننده نباشد و همواره شما را سرگرم خود نگه دارد. بازی سه سطح سختی مختلف دارد که سطح آخر در ابتدا قفل است و باید بازی را در سطح قبلی یک‌بار به پایان برسانید. سطح آخر بازی بسیار آن را چالش‌برانگیز می‌کند و برای افرادی تهیه‌شده که واقعاً نیازمند یک چالش واقعی هستند. در صورت مردن در طول بازی هم به‌سرعت در نقطه‌ای نزدیک زنده خواهید شد که باعث می‌شود پویایی گیم پلی همواره حفظ شود.

صحنه‌های بازی بیشتر شبیه به فیلم‌های اکشن است و مملو از انفجارها و صحنه‌های اکشن و جذاب است و با باز کردن حالت بینهایت بازی، جنبه اعتیادآور آن رو می‌شود. تنوع دشمنان بسیار زیاد است و همین‌طور پویایی گیم پلی در کنار این تنوع تجربه بسیار خاطره‌انگیزی را برای شما فراهم خواهد کرد، حتی بازی در برخی قسمت‌ها از حالت دوبعدی به سه‌بعدی تبدیل می‌شود و صحنه‌های تعقیب و گریز با وسایل نقلیه را بیش‌ازپیش جذاب می‌کند. درمجموع با عنوانی روبه‌رو هستید که همه‌چیز را برای سرگرم کردن شما در بطن خود دارد و می‌توانید ساعت‌ها از تجربه آن لذت ببرید و گذر زمان را کمتر حس کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Frostpunk و Dungeons 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Speed Limit با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Any x86 CPU
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics or better
DirectX: Version 11

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Any x86 CPU
Graphics: GeForce GTX 980 / Radeon R9 FURY or better
DirectX: Version 11

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Speed Limit is a non-stop genre-warping arcade experience that never slows down. No cuts, no lapses in the chaos, Speed Limit is an old-school action extravaganza boiled down to its core elements: Hard. Fast. Addictive.
As soon as you think you’ve learned how the game works, it changes to a completely different genre, taking you through the history of the golden arcade era.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Hawk

    مهمان

    my friend pedro رو نصب کن بازیش مثل همینه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    عرفان

    مهمان

    اگه تو این سبک ها با این حجم باز هم دارین حتما معرفی کنین

    پاسخ دهید