Diablo_II
علی رحمانیان

نسخه‌ی ریمستر بازی Diablo 2 به‌صورت رسمی معرفی شد

علی رحمانیان 2 اسفند 1399 بدون دیدگاه
1,143 بازدید

چند روش پیش بود که شایعه‌ای مبنی برساخت نسخه‌ی ریمستر بازی Diablo 2 در فضای مجازی پیچیده شد، کاربری به نام Kaiser499 در حساب توئیتر خود ادعا کرده بود که این نسخه‌ی جدید قرار است با عنوان Diablo 2 Resurrected در رویداد بلیزکان معرفی شود که دقیقاً همین‌طور هم شد. در جریان افتتاحیه‌ی این مراسم که به دلیل تمام آنلاین بودن آن با عنوان BlizzConline برگزار شد، استودیوی بلیزارد رسماً بازی Diablo 2: Resurrected را به همراه یک تریلر معرفی و تاریخ انتشار آن را اعلام کرد.

به گفته‌ی سازندگان، بازی Diablo 2: Resurrected یک ریمستر است نه یک بازسازی و به همراه بسته‌ی الحاقی Lord of Destruction منتشر خواهد شد. تغییرات ایجادشده در Resurrected نسبت به نسخه‌ی اصلی شامل مواردی ازجمله نورپردازی پویا، انیمیشن‌های بهتر، جلوه‌های صوتی و بصری واقع‌گرایانه‌تر و بارگذاری سریع‌تر می‌شود و بازی قابلیت اجرا باکیفیت 4K و فریم ریت 60 را به بازیکنان می‌دهد.

Diablo_II

همچنین تمام ویدئوهای سینمایی بازی هم که درکل 27 دقیقه می‌شوند، سکانس به سکانس بازسازی‌شده‌اند. البته برای کسانی که خواهان یک تجربه‌ی نوستالژیک از این عنوان هستند، امکان سوییچ گرافیک بازی به کیفیت نسخه‌ی قدیمی آن وجود خواهد داشت. با احتساب بسته‌ی الحاقی Lord of Destruction، از بین هفت نوع شخصیت Amazon، Barbarian، Necromancer، Paladin، Sorceress، Assassin و Druid که هر‌یک قابلیت‌های منحصر‌به‌فردی دارند، می‌توانید یکی را به‌عنوان شخصیت اصلی خود انتخاب کنید.

Diablo_II

طبق اعلام استودیوی بلیزارد، Diablo 2: Resurrected تا پایان سال جاری برای پلتفرم‌های PC، Xbox Series X/S، Xbox One، PlayStation 5، PlayStation 4 و Nintendo Switch منتشر و همچنین قابلیت اشتراک‌گذاری پیشرفت‌های بازی بین پلتفرم‌های پشتیبانی شده وجود خواهد داشت.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.