علی رحمانیان

بازی Samurai Warriors 5 تابستان امسال عرضه می‌شود

علی رحمانیان 30 بهمن 1399 2 دیدگاه
2,201 بازدید

Samurai Warriors عنوانی در سبک اکشن و هک‌اند اسلش است و همان‌طور که از نامش هم پیداست، شمارا به دوران سامورایی‌های ژاپنی و جنگ‌های باشکوه آن زمان می‌برد. اگر یکی از بازی‌های مجموعه را تجربه کرده باشید می‌دانید که این عنوان به مبارزات شلوغی که دارد معروف است؛ به این صورت که در نقش یک سامورایی، یک تنه به دل صدها یا شاید هم هزاران دشمن می‌زنید و همه را به‌صورت یک جا از پا درمی‌آورید! البته یکی از المان‌هایی که باعث محبوبیت این فرنچایز شده هم همین است.

حال استودیوی Koei Techmo خبر ساخت جدیدترین نسخه از عنوان Samurai Warriors را می‌دهد که قرار است تابستان امسال برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها منتشر شود. Samurai Warriors 5 روح تازه‌ای برای این فرنچایز خواهد بود و به گفته‌ی سازندگان مواردی ازجمله خط‌های داستانی جدید، طراحی بهتر شخصیت‌ها و گرافیک امروزی را دربر خواهد گرفت. داستان بازی درست بعد از جنگ Onin و در دوران طلایی Sengoku به وقوع می‌پیوندد و روایتگر دوتا از برجسته‌ترین فرماندهان ارتش این دوران، یعنی Nobunaga Oda و Mitsuhide Akechi است. در Samurai Warriors 5 قادر خواهید بود که از میان تعداد زیادی شخصیت قدیمی و تازه معرفی‌شده، یکی را انتخاب و از قابلیت‌های منحصربه‌فرد هریک برای غلبه بر دشمنان استفاده کنید، قابلیت تغییر ظاهر و لباس شخصیت‌ها هم در بازی وجود خواهد داشت.

طبق ادعای سازندگان، بازی Samurai Warriors 5 می‌خواهد طیف گسترده‌ای از بازیکنان را به خود جذب کند و در این جهت تغییرات وسیعی را نسبت به بازی‌های پیشین خود خواهد داشت. هنوز اطلاعات جزئی‌تری برای Samurai Warriors 5 منتشرنشده است، ولی بازی در تابستان سال 2021 برای پلتفرم‌های PC، PS4، Switch، Xbox One و Xbox Series X/S عرضه خواهد شد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Ehsan

    مهمان

    آخ آخ فک کنم نصف ایران با سامورایی واریرز 2 خاطره دارن. با اون کاور جومونگش خیلیا بازیش کردن D:
    با سامورایی واریرز ۴ و ۴: امپایر هم خیلی خاطره دارم
    امیدوارم پنجش هم نسخه خوبی از آب دربیاد

    پاسخ دهید
    • Avatar

      محمد علی در پاسخ به Ehsan

      مهمان

      آره واقعا من خیلی اون سامورایی دو اش رو دوست دارم 🙂