Skyrim Enderal Mods
علی رحمانیان

بزرگ‌ترین ماد Skyrim برای نسخه‌ی Special Edition این بازی در‌دسترس قرار گرفت

علی رحمانیان 26 بهمن 1399 بدون دیدگاه
2,255 بازدید

بیشتر از ده سال از عرضه‌ی بازی The Elder Scrolls V: Skyrim شاهکار استودیو Bethesda می‌گذرد اما ارزش تجربه‌ی آن به‌هیچ‌وجه پایین نیامده و هنوز هم شاهد انتشار محتواهای جدیدی برای این بازی هستیم. جالب است بدانید که اسکایریم با داشتن حدوداً 65 هزار ماد در سایت NexusMods، یکی از پر مادترین بازی‌های تاریخ است و البته این تعداد در حال افزایش است.

مادی به نام Enderal، حجیم‌ترین ماد اسکایریم و یکی از محبوب‌ترین مادهای گرافیکی این بازی است؛ این ماد پیش‌ از این برای نسخه‌ی اصلی عنوان The Elder Scrolls V: Skyrim منتشرشده بود و تغییراتی وسیعی را در کیفیت تصویر خروجی، نورپردازی و پایداری نرخ فریم بازی ایجاد کرده بود؛ ماد مذکور برای آخرین نسخه‌ی بازی یعنی The Elder Scrolls V Skyrim Special Edition که شامل آخرین آپدیت‌ها و بسته‌های الحاقی این عنوان است ساخته نشده بود اما SureAI، تیم سازنده‌ی ماد Enderal ماه پیش اعلام کرد که در حال کار بر روی یک پروژه‌ی تبلیغاتی است و نسخه‌ی Skyrim Special Edition این ماد را نخواهد ساخت.

Skyrim Enderal Mods

باوجوداین طرفداران دست‌به‌کار شدند و بار ساخت نسخه‌ی جدید ماد Enderal را خودشان به دوش کشیدند. حال نسخه‌ی جدید این ماد که قابل‌نصب بر روی عنوان Skyrim Special Edition است، در سایت NexusMods در دسترس کاربران قرارگرفته و به همراه چند ماد پیش‌نیاز دیگر قابل‌نصب است، نسخه مستقل این ماد هم در فروردین‌ماه امسال برای کاربران Steam منتشر می‌شود که البته باید بازی The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition را از قبل خریداری کرده باشید.

منبع: PCGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.