europa-universalis-4-leviathan
یحیی رحیمی

بسته الحاقی Leviathan بازی Europa Universalis 4 معرفی شد

یحیی رحیمی 22 بهمن 1399 بدون دیدگاه
693 بازدید

بازی Europa Universalis 4 یکی از عناوین استراتژیک محبوب است که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. این بازی استراتژیک با تمرکز روی تاریخ بشر و استفاده از حکومت‌های واقعی و مکانیسم‌های اداره یک مملکت، چه ازلحاظ سیاسی و چه ازلحاظ فرهنگی و رفاهی؛ موفق به ارائه یک تجربه ناب و بی‌نقص شده است. تابه‌حال بسته‌های الحاقی زیادی برای Europa Universalis 4 منتشرشده و به‌تازگی شاهد معرفی DLC تازه‌ای به نام Leviathan هستیم که تغییرات اساسی ایجاد می‌کند.

اگرچه بازی Europa Universalis 4 در سال 2013 منتشر شد اما عرضه بسته‌های الحاقی و آپدیت‌های مختلف، باعث شده تا بازی مانند روز اول زنده و سرپا باشد. DLC جدید این بازی که Leviathan نام دارد، شیوه‌های تازه‌ای در بازی اعمال کرده و تغییرات اساسی ایجاد کرده است. این بسته الحاقی روی مراکز قدرت تمرکز کرده و برعکس آپدیت‌های پیشین، جزئیات را در نظر دارد.

به این منظور، روش‌های تازه‌ای برای ساخت پایتخت به کار گرفته‌شده و می‌توانید منابع موجود در شهرهایی که فتح کرده‌اید را به سمت پایتخت روانه کنید و از آن‌ها به‌منظور ساخت‌وساز بدون محدودیت استفاده کنید. این باعث شده که یکی از ضعف‌های بازی که نبود خلاقیت در ساخت شهرها و تغییر چهره حکومت‌هاست، تغییر کند. از این به بعد می‌توانید نحوه تشکیل چهره حکومت خود را تعیین کنید و برنامه‌های ساخت‌وساز متنوعی را بر اساس بودجه و منطقه موردنظر خود انتخاب کنید.

ازآنجایی‌که آپدیت جدید باعث تغییر نحوه کنترل قدرت و ارائه روش‌هایی برای تغییر چهره پایتخت می‌شود، انتظار انتشار یک آپدیت مجانی جدا از بسته الحاقی Leviathan راداریم. جدا از تغییرات اساسی، بسته الحاقی تازه بازی Europa Universalis 4 روی کشورهای جنوب شرقی آسیا تمرکز می‌کند و قرار است حکومت، فرهنگ‌ها و مذاهب تازه‌ای به این بخش‌ها و به‌خصوص منطقه استرالیا اضافه شود. تاریخ انتشار آپدیت جدید مشخص نیست اما در هفته‌های آینده، خبرهای بیشتری خواهیم شنید. بازی Europa Universalis 4 در دسترس کاربران PC قرار دارد و می‌توانید آن را به‌رایگان از پارسی گیم دریافت کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.