بازی Forza Horizon 4
علی رحمانیان

بازی Forza Horizon 4 به زودی به استیم می‌آید

علی رحمانیان 21 بهمن 1399 بدون دیدگاه
530 بازدید

محال است که به بازی‌های سبک ریسینگ علاقه داشته باشید ولی تابه‌حال نام عنوان Forza Horizon به گوشتان نخورده باشد. عنوانی که هر نسخه‌ آن، جزو بهترین بازی‌های مسابقه‌ای زمان خود بوده است و تجربه‌ای کاملاً واقع‌گرایانه و لذت‌بخش را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. چهارمین نسخه‌ی این سری یعنی ForzaHorizon 4 که درسال 2018 منتشر شد، نه تنها از این قاعده مستثنا نیست بلکه تمام المان‌های سری خود را به بهترین شکل ممکن به نمایش می‌گذارد. از ویژگی‌های منحصربه‌فردی که بازی Forza Horizon 4 را از دیگر عنوان‌های هم سبک خود متمایز می‌کند می‌توان به سیستم آب‌وهوایی و فصلی پویای بازی اشاره کرد که لذت ماشین‌سواری را در هر فصلی متفاوت از دیگری می‌کند.

Forza Horizon 4 Steam

از زمان انتشار بازی Forza Horizon 4 مدت زیادی گذشته و تابه‌ امروز آپدیت‌های زیادی برای آن منتشرشده است؛ اما به دلایل نامشخصی در فروشگاه‌های Valve منتشر نمی‌شد. حال در جریان پخش زنده‌ی این ماه Forza Horizon 4، شرکت Playground Games اعلام کرد که بازی کمتر از یک ماه دیگر راه خودش را به فروشگاه استیم باز می‌کند. نسخه‌ی استیم این عنوان از ویژگی‌های کراس پلی با نسخه‌ی کنونی ویندوز 10 و تمامی کنسول‌های XBox برخوردار خواهد بود. در کنار بازی اصلی، دو بسته الحاقی Fortune Island و LEGO Speed Champions هم برای خریداران در دسترس خواهند بود.

با این احتساب Forza Horizon 4 اولین بازی از سری Forza است که برای استیم عرضه می‌شود که ظاهراً آخرین عنوان هم نخواهد بود. این بازی به همراه تمام بسته‌های الحاقی و پچ‌های منتشرشده، در تاریخ 19 اسفندماه سال جاری در فروشگاه استیم موجود خواهد بود.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.