Yakuza
مهدی ملکی

سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی The Yakuza Remastered Collection مشخص شد

مهدی ملکی 9 بهمن 1399 بدون دیدگاه
805 بازدید

برای سالیان طولانی سری Yakuza ساخت شرکت سگا تنها برای کنسول‌های پلی استیشن منتشر می‌شد اما به هر حال این روند اکنون تغییر کرده است و کاربران پلتفرم‌های دیگر، با فرصت خوبی مواجه خواهند شد. مدتی بعد نسخه‌های پیشین سری با اعمال برخی بهبودهای مورد نیاز، به صورت ریمستر برای کنسول‌های خانواده ایکس باکس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و حال سیتسم مورد نیاز آن منتشر شده است.

همان‌طور که ذکر شد، بازی The Yakuza Remastered Collection که شامل سه نسخه 3,4 و 5 سری می‌شود افزون بر ایکس باکس وان و سری X و S، روی رایانه‌های شخصی هم قابل بازی خواهد بود. با نگاهی اجمالی به مشخصات مورد نیاز می‌توان متوجه شد که برای اجرای این مجموعه ریمستر، به رایانه شخصی بالارده‌ای نیاز نخواهید داشت. در ادامه می‌توانید سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی را مشاهده کنید.

The Yakuza Remastered Collection

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7

Processor: Intel Core i3-2100 / AMD FX-4350

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTS 450, 1 GB / AMD Radeon HD 5770, 1 GB

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i7-3770 / AMD FX-8350

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 570, 1 GB / AMD Radeon HD 6950, 2 GB

همان‌طور که بدیهی است،‌ شما با یک سیستم پایین‌رده هم قادر به اجرای بازی خواهید بود و با توجه به ماهیت ریمستر این مجموعه، نمی‌توان به آن خرده‌ای گرفت. مجموعه مذکور هم‌اکنون روی کنسول پلی استیشن 4 در دسترس قرار دارد و کاربران پلتفرم‌های یاد شده در تاریخ 28 ژانویه سال جاری میلادی با به عبارتی 9 بهمن‌ماه، امروز قادر به تجربه آن خواهند بود.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.