Microsoft Flight Simulator
مهدی ملکی

احتمال عرضه Microsoft Flight Simulator برای ایکس باکس وان هنوز وجود دارد

مهدی ملکی 1 بهمن 1399 بدون دیدگاه
405 بازدید

بازی Microsoft Flight Simulator با عرضه در سال گذشته نه تنها به طور گسترده مورد تمجید قرار گرفت بلکه یکی از بهترین عناوین تاریخ شبیه‌سازی نیز به شمار می‌آید. حال جدا از وضعیت کیفی بازی، بارها اشاره شده است که به زودی شاهد عرضه اثر روی پلتفرم‌هایی غیر از رایانه شخصی به خصوص ایکس باکس سری X و S خواهیم بود. ظاهراً احتمال انتشار یک نسخه برای ایکس باکس وان، چندان هم غیرمحتمل نیست.

کارگردان بازی یاد شده جرگ نئومن به اشاره به همین موضوع ذکر کرده است که عرضه شبیه‌ساز مذکور برای ایکس باکس وان قضیه‌ای غیرممکن تلقی نمی‌شود. او در مصاحبه با وب‌سایت Eurogamer در کنار اشاره‌های خود ادامه داده است که اجرای این بازی روی کنسول‌های نسل هشتم یک چالش واقعی خواهد بود با این حال مایکروسافت هنوز هم درباره کنار گذاشتن نسخه ایکس باکس وان نظری ارائه نداده است:

من حدس می‌زنم که این موضوع مربوط به زمان باشد. آشکاراً حافظه رم موضوع مهمی است. مخصوصاً روی تنظیمات بالارده شما به یک قدرتمند نیاز دارید. در حقیقت، این رایانه‌ها مقدار مموری بسیار بیشتری از ایکس باکس وان دارند. بنابراین این یک ماجراجویی است، مانند بسیاری از چیزها، می‌دانید، و ما بعدها پس از آن نگاهی به این موضوع خواهیم داشت. ما هرگز درها را نمی‌بندیم و مسلماً گزینه‌های دیگری وجود دارد اگر هنوز برای صحبت در این‌باره بسیار زود به نظر می‌رسد.

او در ادامه ذکر می‌کند که پس از عرضه بازی Microsoft Flight Simulator برای ایکس باکس سری X و S، درباره نسل پیشین فکر خواهد کرد.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.