Call Of Duty Black Ops Cold War Zombies
مهدی ملکی

این آخر هفته حالت زامبی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War را رایگان تجربه کنید

مهدی ملکی 24 دی 1399 بدون دیدگاه
870 بازدید

به نظر می‌رسد که کاربران با شروع هر سال میلادی جدید از 3 موضوع کاملاً مطمئن هستند و این موضوعات مذکور حتما به حقیقت تبدیل خواهند شد: عرضه یک Assassin’s Creed جدید، عرضه نسخه سالیان FIFA و البته رکوردشکنی‌های Call of Duty بعدی! ما در سال 2020 میلادی شاهد عرضه بازی Call of Duty: Black Ops Cold War و بازگشت حالت محبوب زامبی بودیم. حال شما می‌توانید به مدت یک هفته این حالت را به رایگان تجربه کنید.

به تازگی در وب‌سایت رسمی Call of Duty تایید شده است که حالت زامبی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War طی یک مدت محدود یک هفته‌ای به رایگان قابل دسترسی است. شما می‌توانید در حالت مذکور به گزینه‌‌های Die Maschine، Canked و البته حالت انحصاری خانواده کنسول‌های پلی استیشن یعنی Onslaught بپردازید. لازم به ذکر است که پیشرفت شما در بازی ذخیره می‌شود و پس از اتمام مدت مذکور، می‌توانید با خرید کامل اثر، داده‌های خود را به نسخه اصلی منتقل کنید.

آخرین نسخه این مجموعه بازی‌ها در نظر داشت که یک‌بار دیگر روی داستان تمرکز کند و برخلاف حالت چند نفره شماره چهارم، کاربران بیشتری را جذب کند. با وجود این که داستان نسخه‌های چند سال اخیر و مخصوصاً نسل هشتم دیگر موفق به دریافت تحسین گسترده منتقدان نمی‌شود ولی بخش چند نفره آن یکی از درآمدزاترین سرگرمی‌های تاریخ به شمار می‌آید و به سادگی نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War هم‌اکنون برای تمام پلتفرم‌های اصلی از جمله پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس وان و سری X و S و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.