بازی Dragon Age 4
مهدی ملکی

تصویر مفهومی جدیدی از بازی Dragon Age 4 منتشر شد

مهدی ملکی 21 دی 1399 بدون دیدگاه
300 بازدید

استودیو BioWare در سال‌های گذشته حداقل از لحاظ نمرات منتقدان عملکرد درخشانی نداشته است و برخلاف نسل هفتم که فاتح عناوین نقش‌آفرینی محسوب می‌شد، کاربران هرگز به تجربه آثاری به یادماندنی از این توسعه دهنده نپرداختند. با این حال نمی‌توان منکر بازی‌های مورد انتظار آینده آن شد که در حال حاضر اولویت با Dragon Age 4 است. حال پس از مدت‌ها شاهد عرضه یک تصویر مفهومی جدید از آن هستیم.

این تصویر مفهومی یک کماندار جادوگر را به نمایش می‌گذارد که با یک کمان قابل توجه و تیری جادویی به ناکجا آباد نشانه رفته است.

بازی Dragon Age 4در حالی که هنوز مدت زمان زیادی تا تاریخ عرضه این بازی باقی است، ما احتمالاً باید با چنین تصاویر و فعالیت‌هایی خو بگیریم. کریستین دایلی تهیه‌کننده اجرایی این اثر افزون بر انتشار این تصویر پیام تبریکی را هم به مناسبت سال نو منتشر کرده است:

تنها می‌خواستم بگویم که سال نو بر همه مبارک؛ امیدوارم که همه ایمن و سلامت باشند. اکنون زمان یک شروع جدید است.

بازی Dragon Age Inquistion همزمان با عرضه در سال 2014 نمرات خوب و تحسین‌های بسیار زیادی را دریافت کرد و طی مدت کوتاهی به پرافتخارترین عنوان ویدیوگیم سال یاد شده تبدیل شد. این بازی یک بار دیگر ارزش نقش‌آفرینی‌های اصیل همانند The Elder Scrolls V: Skyrim را یادآور شد و چه خوب یا بد، در سال بعد با عرضه The Witcher 3 زیر سایه آن قرار گرفت. معمولاً این دو اثر در کنار یکدیگر سال‌های اولیه نسل هشتم را به بازه زمانی بسیار مناسبی برای دوست داران اثار نقش‌آفرینی تبدیل کردند و کاربران اکنون به دنبال عرضه نسخه چهارم ساخته BioWare هستند.

بازی Dragon Age 4 به مدت چند سال در دست توسعه قرار داشته است و ابتدا در مراسم The Game Awards سال 2018 معرفی شد و مدتی پیش نیز شاهد رونمایی تیزری جدید در The Game Awards 2020 بودیم.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.