بسته الحاقی بازی Star Wars: The Old Republic
محمد صادق شجاعی

بسته الحاقی بازی Star Wars: The Old Republic سال آینده منتشر خواهد شد

محمد صادق شجاعی 19 آذر 1400 بدون دیدگاه
216 بازدید

بازی Star Wars: The Old Republic جزو محبوب‌ترین آثار MMORPG است که بسیاری از علاقه‌مندان جنگ ستارگان از تجربه آن لذت می‌برند. شرکت EA در قالب انتشار بسته‌های الحاقی متعدد تلاش می‌کند تا این اثر را گسترش داده و تجربه آن را بهبود ببخشد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت مذکور اعلام کرده که عرضه بسته الحاقی بازی Star Wars: The Old Republic با تاخیر همراه شده و در سال آینده در دسترس قرار خواهد گرفت.

بر این اساس، تازه‌ترین بسته الحاقی جنگ ستارگان: جمهوری قدیم که با نام Legacy of the Sith شناخته می‌شود، به جای 14 دسامبر 2021 (23 آذر) در تاریخ 15 فوریه 2022 (26 بهمن) منتشر خواهد شد. طبق گفته کیت کانگ، کارگردان این پروژه، تاخیر در انتشار بسته الحاقی مذکور به دلیل بازخورد‌های بازیکنان در مرحله سرور عمومی تست انجام شده است. کیت کانگ در این باره گفته است:

بسته الحاقی Legacy of the Sith محتوایی است که تیم سازنده مدت زیادی روی آن به سختی کار کرده است. اما با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه، مشخص شد که به زمان بیشتری نیاز داریم. در حال حاضر ما مشغول تست و بررسی بسیاری از زمینه‌هایی هستیم که در طول بازی تغییر داده‌ایم. به این واسطه قصد داریم تجربه‌ای که خواهان آن هستیم و بازیکنان شایسته آن هستند، ارائه دهیم.

علاوه بر این، در طول سرور عمومی تست (PTS)، بازخورد‌های شما برای شکل دادن به این بسته الحاقی کمک زیادی کرده و بسیار ارزشمند بودند.

بسته الحاقی بازی Star Wars: The Old Republic

حضور Darth Malgus در بسته الحاقی بازی SWTOR

کیت کانگ اعلام کرده که با وجود تاخیر، بخش اعظم بسته الحاقی Legacy of the Sith به استثنای محتوای داستانی، اواخر هفته جاری به PTS باز می‌گردد. Legacy of the Sith حکم هشتمین بسته الحاقی بازی Star Wars: The Old Republic را دارد و قرار بود همزمان با سالگرد 10 سالگی بازی مذکور در دسترس قرار بگیرد. بسته الحاقی مذکور روی سیاره Manaan جریان داشته و طبق گزارشات حاوی بسیاری از شخصیت‌های آشنا جنگ ستارگان از جمله Tau Idair ،Arn Peralun و Darth Malgus خواهد بود. در کنار موارد ذکر شده، بسته الحاقی Legacy of the Sith دارای سیستم مبارزه جدیدی خواهد بود که تجربه بازی را برای بازیکنان تازه‌وارد بیش از پیش سرگرم‌کننده خواهد کرد. بر این اساس، دیگر لازم نیست برای باز کردن و استفاده از حرکات جالب و خاص به لول 10 برسید.

نظر شما در مورد بسته الحاقی بازی جنگ ستارگان: جمهوری قدیم چیست؟ آیا این اثر را تا‌کنون تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.