بازی Apex Legends
مهدی ملکی

سازنده Apex Legends آماده ساخت بازی جدیدی می‌شود

مهدی ملکی 10 دی 1399 بدون دیدگاه
474 بازدید

اکنون چند سالی است که شرایط روی خوشی به استودیو Respawn Entertainment نشان داده است؛ جدا از عرضه و محبوبیت موفقیت آمیز بازی Apex Legends که توجهات بسیاری را جلب کرد، شاهد انتشار Star Wars Jedi: Fallen Order هم بودیم که احتمالاً در نسل هشتم موفق‌ترین اثر مجموعه به شمار می‌رود؛ با این حال کافی نیست؛ استودیو به دنبال توسعه آثار بهتری است.

به تازگی فهرست جدیدی از استخدام کارمندان برای موقعیت‌های مختلف روی وب‌سایت رسمی استودیو Respawn Entertainment منتشر شده است. یکی از این شغل‌ها به موقعیت مهندس نرم‌افزار عمومی اشاره دارد که این‌گونه درباره آن توضیح داده شده است:

به یک گروه کوچک جدید محلق شوید که برای توسعه یک آی‌پی جدید گرد هم آمده‌اند.

Apex Legendsبقیه فهرست کاملاً مواردی عادی را ارائه می‌دهد و بسیار سخت است تا اطلاعات خاصی را از آن استخراج کرد. شکی نیست که محتوای بیشتری برای بازی Apex Lengends و البته دنباله‌ای دیگر برای Star Wars Jedi: Fallen Order در نظر گرفته خواهد شد ولی هر چه که هست ما با پروژه کوچکی طرف هستیم. البته با در نظر گرفتن این موضوع که پروژه احتمالاً‌ هنوز در مراحل اولیه توسعه باشد، برای شنیدن جزئيات خیلی زود است. بنابراین باید مدت زیادی تا ارائه داده‌های بیشتری باقی مانده باشد و کاربران باز هم می‌توانند از تجربه Apex Legends لذت ببرند.

استودیو Respawn Entertainment از معدود سازندگانی است که پس از تصاحب به وسیله الکترونیک آرتز، محبوبیت خود را از دست نداد؛ بسیاری از استودیوهای زیرمجموعه این شرکت دیگر به عظمت سال‌های قبل از خریداری رفتار نمی‌کنند و به نظر می‌رسد که این به دلیل اعمال سیاست‌های شرکت مذکور باشد.

نظر شما چیست؟ آیا این توسعه دهنده آثار آنلاین و آفلاین باید روی اثر جدیدی هم وقت صرف کند یا مجموعه‌های حال حاضر آن به تنهایی کافی هستند؟

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.