بازی Fallout 4
پارسی گیم

اطلاعات و تصاویر جدیدی از بازی Fallout 4 منتشر شد

پارسی گیم 25 خرداد 1394 بدون دیدگاه
242 بازدید

سرانجام Bethesda در کنفرانس خود، اولین تریلر و اطلاعات از بازی Fallout 4 را منتشر کرد که نشان می‌دهد این عنوان بزرگ‌ترین و بهترین نسخه‌ی این سری است. Todd Howard، کارگردان و مدیر استودیو Bethesda Software در طول کنفرانس این شرکت بر روی سن آمد و همراه با پخش لحظاتی از گیم پلی بازی، اطلاعاتی از این عنوان را به اطلاع عموم رساند.

بازی پیش از حمله‌ی اتمی و نابودی جهان آغاز می‌شود، جایی که همه چیز در آرامش به سر می‌برد و اینجاست که بازیکنان باید شخصیت خود را بسازند تا بعداً با همین شخصیت به بازی بپردازند. Fallout 4 برای هر دو شخصیت مؤنث و مذکر، گزینه‌های فراوانی برای شخصی سازی دارا است. هنوز مشخص نیست که شخصیت اصلی چگونه از انفجار اتمی نجات می‌یابد اما Howard اعلام کرده است که شخصیت اصلی، 200 سال پس از انفجار اتمی، از Vault #111 خارج می‌شود. وی تنها بازمانده‌ی این مکان است. Fallout 4 در آینده‌ای خیالی و در شهر بوستون رخ می‌دهد. جایی که دنیا بر اثر حملات اتمی مختلف به ویرانه‌ای بدل شده است و تنها تعداد اندکی از جمعیت بشریت باقی مانده‌اند که در مکان‌های مخصوصی به نام Vault زندگی می‌کنند تا از آثار مخرب رادیواکتیو در امان باشند. در این میان قهرمانی از Vault #111 ظهور می‌کند که به دنبال آزادی است.

بازی دارای دو حالت اول شخص و سوم شخص است. همچنین سگ همراه شخصیت اصلی نیز، نقش مهمی در بازی دارد. از سگ می توانید برای یافتن اشیا و یا حمله به اهداف و بسیاری از موارد دیگر استفاده کنید. تا آنجایی که سیستم ساختن و شخصی سازی بازی به شما اجازه می دهد می‌توانید به شخصی‌سازی در هر چیزی ادامه دهید. در میان زرادخانه‌ی عظیم سلاح‌هایی که بازی در اختیار شما قرار می‌دهد، شما قادرید حدود 700 اسلحه بسازید و سیستم شخصی‌سازی نیز به شما اجازه می‌دهد تا آن را تغییر دهید. علاوه بر سلاح، زره ی شخصیت اصلی نیز قابلیت شخصی‌سازی دارد.

در کنار نمایش خارق‌العاده‌ی عنوان Fallout 4 در جریان E3 2015، حال تصاویر و اسکرین شات های فراوانی از گیم پلی این عنوان منتشر شده است که همگی نوید یک عنوان فوق‌العاده را می‌دهند.

این عنوان در 10 نوامبر 2015 بر روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمی منتشر خواهد شد. Bethesda اعلام کرده که به علت محدودیت‌های کنسول‌های نسل هفتمی، این عنوان را بر روی نسل هفتم منتشر نخواهد کرد.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.