بازی Assassin's Creed Syndicate
پارسی گیم

بازی Assassin’s Creed Syndicate دارای چرخه‌ شب و روز داینامیک است

پارسی گیم 25 خرداد 1394 بدون دیدگاه
740 بازدید

شرکت Ubisoft تایید کرد که بازی Assassin’s Creed Syndicate دارای چرخه‌ شب و روز داینامیک است. در ادامه از جزئیات بیشتر این خبر آگاه خواهید شد. همان طور که به خوبی انتظار می‌رفت، بازارگرمی‌های پیرامون بازی Assassin’s Creed Syndicate از همین اکنون آغاز شده است. استودیوی Ubisoft Quebec در توئیتر به سوالات طرفداران پیرامون بازی Assassin’s Creed Syndicate پاسخ داده است.

در یکی از توئیت‌ها Ubisoft Quebec گفت که بازی در حال ساخت آن‌ها دارای سیستم آب و هوایی است. مثال‌هایی هم نظیر «مِه و باران» درباره‌ی تغییرات آب و هوایی زده شد و افزود که چرقه شب و روز در بازی وجود دارد و تمام 24 ساعت شبانه روز در بازی پشتیبانی می‌شود.

بازی Assassin’s Creed Syndicate

از آنجایی که داستان بازی در شهر لندن روایت می‌شود ما انتظار آب‌وهوا متنوعی را داریم. آب و هوایی که واقعی‌تر و متفاوت‌تر از بازی Assassin’s Creed Unity باشد.

جدیدترین نسخه‌ی سری بازی Assassin’s Creed بخش چند نفره است و سازندگکان تمام تمرکز خود را بر روی بخش تک‌نفره و متعاقبا بر روی بخش مخفی کاری آن گذاشته است و این یعنی بازگشتن به ریشه‌های این سری بازی محبوب خواهد بود. Assassin’s Creed Syndicate در تاریخ 23 اکتبر 2015 (1 آبان 1394) برای پلتفرم‌های Playstation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد. نسخه‌ی PC بازی با چند هفته تاخیر عرضه می‌شود.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.