پارسی گیم

دانلود بازی Cobra Kai The Karate Kid Saga Continues برای PC

پارسی گیم 22 دی 1399 بدون دیدگاه
8,805 بازدید

دانلود بازی Cobra Kai The Karate Kid Saga Continues برای کامپیوتر

بازی‌های بسیاری تاکنون ساخته و منتشر شده‌اند که توسعه دهندگانشان، ایده گیم پلی آن‌ها را از روی فیلم‌های سینمایی یا سریال‌های تلویزیونی برداشته‌اند. گاهی هم باید گفت که نسخه گیمینگ یک فیلم برای علاقه‌مندانش بازسازی شده است تا تجربه‌ای خاص را به کاربران منتقل سازد. عناوین متعدد و بسیاری به این صورت تولید شده‌اند که شاید معروف‌ترین آن‌ها، Fast and Furious Crossroads است که از روی سری فیلم‌های سریع و خشن با بازی ستاره معروف دنیای بازیگری Vin Diesel ساخته شده است. بازی Cobra Kai The Karate Kid Saga Continues که به‌تازگی برای علاقه‌مندان به سبک اکشن و داستان‌های ماجراجویی تهیه و منتشر شده است، نیز از روی سریالی با نام Cobra Kai که در سال 2018 تولید آن آغاز و در حال حاضر از شبکه‌های خانگی در حال پخش است، ساخته شده. تیمی از استودیو Flux طراحی بازی را بر عهده داشته و محصول نهایی به دست کمپانی تهیه‌کننده یعنی GameMill Entertainment برای علاقه‌مندان به گیم پلی‌های مبارزه‌ای منتشر شده است.

ازآنجایی‌که بازی گیم پلی مبارزه‌ای دارد، بنابراین باید در منوی آن شاهد گزینه‌ای برای رودررویی قهرمانان با یکدیگر باشیم. شخصیت‌های متنوعی در گیم پلی وجود دارند که هرکدام ویژگی و سبک مبارزه خاص خود را ارائه خواهند کرد. 34 سال پس از وقایع مسابقات کاراته All Valley 1984، رقابت دانیل لاروسو و جانی لارنس به نظر به پایان نرسیده و همچنان ادامه دارد. جنگ اکنون در دستان شماست! بازی از یک داستان با دو تعریف مختلف بهره می‌برد که در نهایت به یک پایان نهایی دست خواهید یافت. شما می‌توانید کنترل دانیل لاروسو و شاگردانش را در سبک Miyagi-Do Karate به دست گیرد و یا در روبه رو، به رقبای خود جانی لارنس و شاگردانش بپیوندید که سبک Cobra Kai را برای مبارزات خود انتخاب کرده‌اند. هر کمپین شامل گروهی چهارنفره از شخصیت‌های متنوع می‌شود. برای میاگی، بازیکنان می‌توانند به‌عنوان دانیل، سام، رابی و دمیتری بازی کنند و در طرف مقابل کبری کای، شما می‌توانید در نقش جانی، میگل، توری و الی (هاوک) به نقش‌آفرینی مشغول شوید.

سیستم تعویض شخصیت به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا پس از انتخاب Dojo خود، بین شخصیت‌های موردعلاقه که در بالا نام‌برده شدند، بر اساس نیاز و باتوجه‌به موقعیت، تعویض داشته باشند. در 28 مأموریت هیجان‌انگیز که برای شما در نظر گرفته شده، محله‌های مختلف لس‌آنجلس را زیرورو کنید و دشمنان و شخصیت‌های مختلف را پشت سر بگذارید و نشان دهید که کاراته بهترین ورزش دنیاست. محیط بازی به‌صورت دوبعدی ساخته شده و از جلوه‌های نمایشی فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد. حرکات شخصیت‌ها به‌خوبی قابل تماشا بوده و می‌تواند هیجان شما را بالا ببرد. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های مبارزه‌ای و اکشن هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون Mayhem Brawler و Street Fighter را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Cobra Kai The Karate Kid Saga Continues با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 (64-bit OS required)
Processor: AMD FX-4350, 4.2 GHz / Intel Core i5-3470, 3.20 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Radeon HD 6870, 1 GB / GeForce GTX 650 Ti, 1 GB
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space
Sound Card: DirectX compatible soundcard or onboard chipset

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit OS required)
Processor: AMD Ryzen™ 3 1200 / Intel® Core™ i5 2.5GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon™ RX 470 / NVIDIA® GeForce® GTX 1050 Ti
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space
Sound Card: DirectX compatible soundcard or onboard chipset

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Choose a side, master your moves, and embrace your destiny in an epic beat ’em up adventure inspired by the hit show. Take control of 8 playable characters with deep movesets, combos, progression, real-time character swaps, ultimate attacks, and much more! 34 years after the events of the 1984 All Valley Karate Tournament, the rivalry of Daniel LaRusso and Johnny Lawrence continues. The fight is in your hands now!
Two-Fold Storyline – Featuring an all-new storyline filled with unique cutscenes and dialog-choose to take control of Daniel and his students at Miyagi-Do Karate through a storyline campaign. Or select their rivals, Johnny Lawrence and his disciples at Cobra Kai to play their side of the story. Completing both sides of the campaign unveils an ultimate ending.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 3.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.