دانلود بازی Deadly Premonition 2 A Blessing in Disguise برای PC
دانلود بازی Deadly Premonition 2 A Blessing in Disguise برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Deadly Premonition 2 A Blessing in Disguise برای PC

پارسی گیم 3 تیر 1401 1 دیدگاه
3,725 بازدید

دانلود بازی Deadly Premonition 2 A Blessing in Disguise برای کامپیوتر

بازی‌های ترسناک به واسطه انتشار شاهکاری در سبک ترس و بقا به نام رزیدنت اویل یک بار برای همیشه متحول شدند. به دلیل موفقیت‌های این فرنچایز ترسناک ژاپنی، خیلی از استودیوهای مختلف تصمیم به انتشار بازی ترسناک خاص خود گرفتند. با این حال خیلی از بازی‌های ترسناکی که به طور مستقیم از رزیدنت اویل کپی کردند، موفقیت‌های عظیم این سری را کسب نکرده و در نهایت نیز فراموش شدند. خوشبختانه ناشر Rising Star Games با انتشار دوتا از جذاب‌ترین بازی‌های ترسناک چند سال اخیر، در این دسته قرار ندارد. این بازی‌ها Deadly Premonition و Deadly Premonition 2 A Blessing in Disguise هستند.

بازی Deadly Premonition 2 A Blessing in Disguise دنبال کننده داستان و فضاسازی‌هایی است که در بازی قبلی یعنی Deadly Premonition اجرا شده بود. این بازی در سبک ترس و بقا توسعه یافته که همچنین از دنیایی بزرگ و جهان آزاد نیز بهره‌مند است. شما به عنوان یک مأمور فدرال باید سر از ماجراجوی کشته شدن افراد مختلفی در بیاورید. این بازی همانند عنوان قبلی در بخش‌های مختلفی جریان داشته و فقط در یک بازه زمانی حضور ندارید. این تغییرات زمان و عوض شدن شخصیت‌های اصلی، از دلایلی است که Deadly Premonition 2 A Blessing in Disguise یکی از خوش ساخت‌ترین‌های سال است.

همانند هر بازی ترسناک خوب دیگری، Deadly Premonition 2 A Blessing in Disguise موفق می‌شود تا با قرار دادن موجودات ترسناک و محیط‌های تاریک و مرموز، شما را تا پایان مسیر با خود همراه کرده و به شدت نیز بترساند. این بازی از تمامی قاعده‌های سبک ترس و بقا که سال‌ها قبل توسط رزیدنت اویل پایه گذاری شده بود استفاده می‌کند و در این مسیر نیز بسیار موفق است. از دیگر المان‌های مثبت این بازی می‌توان به داستان سرایی و شخصیت پردازی قابل قبولش اشاره کرد. همچنین گرافیک عالی بازی، حس و حال ترس را به شکل فیزیکی به شما القا می‌کنند. این بازی ترسناک بی نظیر را به هیچ وجه از دست ندهید.

بازی Deadly Premonition 2 A Blessing in Disguise عنوانی در سبک ترس و بقا و دنباله‌ای برای بازی Deadly Premonition است. این بازی شما را در دنیایی بزرگ و البته مرموز قرار داده که شخصیت‌های کارآگاه بازی باید به دنبال حل پرونده‌های قتل مختلفی باشند. طرف‌داران بازی‌های ترسناک نباید این عنوان خاص را از دست بدهند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Alien Isolation Collection و Outlast را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Deadly Premonition 2 A Blessing in Disguise برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 64-bit Windows 8
Processor: Intel CPU Core i5-3470 CPU
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 750 2GB
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise is an open-world survival horror video game serving as both a sequel and prequel to the original Deadly Premonition: The Director’s Cut.
The story takes place in present-day Boston where it turns out FBI Special Agent Francis York Morgan will have to revisit a case he thought was solved in 2005. Through unique storytelling, venture back in time to the American town Le Carré, Louisiana and uncover the mysteries buried within this once peaceful town.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Farshid

    مهمان

    نصب کردم ولی نه کیبورد کار میکنه نه موس لطفا کمک کنید

    پاسخ دهید