دانلود بازی Golf with Your Friends برای PC
دانلود بازی Golf with Your Friends برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Golf with Your Friends برای PC

پارسی گیم 19 دی 1399 1 دیدگاه
5,225 بازدید

دانلود بازی Golf with Your Friends برای کامپیوتر

بازی‌های ویدئویی متنوع و بسیاری در سبک‌ها و ژانرهای مختلف منتشر شده که به‌واسطه آن‌ها می‌توانیم حالت چندنفره را تجربه کنیم. برخی از گیم پلی‌ها این امکان را به بازیکنان می‌دهند تا به‌صورت آنلاین بتوانند با دوستان و یا حتی دیگر بازیکنان به رقابت مشغول شده و ساعت‌های سرگرم‌کننده‌ای را پشت سر بگذارند؛ اما در این میان افرادی نیز وجود دارند که شاید برایشان دسترسی به شبکه جهانی اینترنت دشوار باشد و نتوانند از قابلیت بازی به‌صورت آنلاین بهره ببرند. مشکلی نیست چرا که دسته دومی از بازی‌های ویدئویی نیز وجود دارند که به‌واسطه ویژگی‌های خود می‌توانند این امکان را در اختیار بازیکن قرار داده تا به‌صورت شبکه‌ای در محیط محلی و یا حتی بر روی یک کامپیوتر بتوانند با دیگر اعضای خانواده و دوستانشان سرگرم شده و ساعت‌ها درگیر چالش‌های جذابی باشند. بازی ورزشی Golf With Your Friends یکی از آن محصولات ویدئویی جذاب است که با توجه به اسمی که برای آن در نظر گرفته شده است، به بازیکنان خود امکان می‌دهد تا در هر شرایطی بتوانند دوستان خود و اعضای خانواده را به چالش بکشند. توسعه‌دهندگانی از استودیو Blacklight Interactive با همراهی شرکت Team17 بازی را بر اساس ورزش هیجان‌انگیز گلف شبیه‌سازی و طراحی کرده‌اند. شاید باید گفت که مکانیسم کلی از این ورزش پرطرف‌دار برداشته شده و خلاقیت طراحان باعث شده تا این بازی نوآورانه و جذاب باشد.

مینی گلف در اینجا به همان سادگی است که به نظر می‌رسد. قبل از هر چیز، جهتی که می‌خواهید توپ را به آن سمت پرتاب کنید را انتخاب نمایید، میزان قدرتی را که می‌خواهید چوب، به توپ انرژی وارد کند را تنظیم می‌کنید و سپس با یک ضربه حرفه‌ای و فکر شده، توپ را به سمت سوراخ امتیاز شلیک می‌کنید. قابل‌توجه است که همانند بازی‌های مطرح گلف، هیچ سیستم آنالوگی برای تکان خوردن چوب وجود ندارد و همچنین زمان‌سنجی که باعث شود بازیکن به اضطراب دچار شود نیز تعریف نشده و می‌توانید با صبر و حوصله ضربه‌ای مناسب را به توپ وارد کنید. محیط‌های مختلف و گوناگونی برای این بازی تعریف شده که در هرکدام چالش‌های مختلف و گاهی، موانع می‌توانند آزاردهنده باشند و یا شاید باعث جذابیت بیشتر شوند.

همان‌طور که گفته شد این بازی از گیم پلی چندنفره بهره می‌برد و اجازه می‌دهد تا دوازده بازیکن به‌صورت هم‌زمان با یکدیگر وارد رقابتی سرگرم‌کننده شوند؛ اما شاید جالب‌ترین نکته در مورد Golf With Your Friends این باشد که شما مجبور نیستید با دوستان خود گلف بازی کنید! در واقع شما می‌توانید با اعضای خانواده خود، همکارتان، همسایگان و افراد کاملاً غریبه وارد بازی شوید. حالت‌های مختلفی برای بازی کردن تعریف شده است که شاید کاربردی‌ترین آن‌ها گزینه بازی سریع باشد. به واسط این حالت، می‌توانید به گروهی ناشناس ملحق شده و در 11 دور، امتیاز بالا را از آن خود کنید. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های ورزشی گلف هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا بازی های مشابه ای همچون The Golf Club 2 و PGA TOUR 2K21 را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی Golf with Your Friends با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1 (64-bit) or Windows 10 (64-bit)
Processor: Intel i3-2100 / AMD FX-6300 @3.1GHz or higher
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GTX 460 / Radeon 6870 / Intel HD Graphics 630
Network: Broadband Internet connection
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: Intel i5-6600 3.3GHz / AMD FX 8350 4.0GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GTX 960 4GB VRAM / AMD R9 280 3GB VRAM
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Why have friends if not to play Golf… With Your Friends! Nothing is out of bounds as you take on courses filled with fast paced, exciting, simultaneous mini golf for up to 12 players!
Themed Courses! Go head to head on courses with unique mechanics and holes. Become a pro in the pirate course, aim for an albatross in the ancient theme or wage all out Worm warfare in the Worms course!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    سلام بخش آنلاین هم داره؟

    پاسخ دهید