بازی Persona 5
مهدی ملکی

موسیقی‌های مجموعه بازی Persona به طور جداگانه در دسترس قرار گرفت

مهدی ملکی 17 دی 1399 بدون دیدگاه
246 بازدید

مجموعه The Persona همیشه کاربران منحصر به فرد خودش را داشت ولی با عرضه بازی Persona 5 و نسخه ارتقا یافته آن یعنی Persona 5 Royal گویا همه چیز به سطح بالاتری راه یافت. در این بین افراد بیشتری جذب بازی شدند و موسیقی اثر نیز از این قاعده مستثنی نیست. این سری همیشه ریتم و ضرب‌های جالبی را ارائه داده است و اکنون کاربران قادر هستند تا به طور جداگانه به موسیقی مجموعه دسترسی داشته باشند.

در حالی که پیش‌تر هیچ تاییدیه یا مورد دیگری در این خصوص منتشر نشده بود اما به تازگی موسیقی تمام نسخه‌های مجموعه روی اسپاتیفای و اپل موزیک قرار گرفته‌اند؛ هنگامی که می‌گوییم همه نسخه‌ها، به معنای واقعی کلمه روی این موضوع تاکید می‌کنیم، به طوری که نه تنها موسیقی‌های نسخه 3 الی 5 هم‌اکنون قابل دست‌یابی هستند بلکه کاربران می‌توانند به موسیقی بسیاری از ورودی‌های غیراصلی سری همانند Dancing Games، Persona Q و Persona 4 Arena نیز گوش فرا دهند.

لازم به ذکر است که حتی نواهای مربوط به بازی Persona 2 هم در این مجموعه اقدامات لحاظ شده است؛ البته اگر هنوز متوجه نشدید باید عرض شود که سری مذکور پس از نسخه دوم با تغییرات بسیاری همراه بود و معمولاً دو بازی ابتدایی را چندان چشم‌گیر توصیف نمی‌کنند.

با این حال اگر لینک‌های بالایی را باز کرده باشید، متوجه می‌شود که با وجود عرضه این موسیقی‌ها در فروشگاه‌های انگلیسی زبان، نام آن‌ها به ژاپنی آورده شده است. چند سال پیش هنگام عرضه موسیقی‌های بازی Final Fantasy ما با مشکل مشابهی مواجه بودیم که شرکت سازنده آن را بهبود داد. انتظار می‌رود که این مورد در این‌جا نیز اعمال شود تا کابران غیرژاپنی با مشکل مواجه نشوند. اگر دنبال اطلاعات بیشتری هستید باید ذکر کرد که در حال حاضر مشخص نیست که آیا سرویس‌های استریم دیگر هم میزبان این موسیقی‌ها خواهند بود یا خیر.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.