فیل اسپنسر رئیس ایکس باکس
مهدی ملکی

رئیس ایکس باکس حتی حین ساعات کاری هم بازی می‌کند

مهدی ملکی 13 دی 1399 بدون دیدگاه
402 بازدید

برند ایکس باکس طی نسل هشتم کنسول‌های بازی‌های ویدیویی عملکرد یکسانی نداشت اما اکثر افراد بر این باور هستند که پس از تحویل گرفتن امور توسط فیل اسپنسر شرایط بسیار بهتر شد. این شخص که سالیان سال در شرکت مایکروسافت و مخصوصاً بخش‌های مربوط به بازی آن مشغول به کار بوده است، پس از عرضه ضعیف کنسول ایکس باکس وان به عنوان رئیس جدید این برند منصوب شد و اکنون نقش کلیدی در جهت‌گیری‌های این صنعت دارد.

او تا به حال و مخصوصاً سال 2020 یکی از پر مشغله‌ترین بازه‌های زمانی خود را گذرانده و مدام اشاره کرده است که کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس در سطح بسیار خوبی قرار دارند؛ به نظر شما چگونه می‌توان این قدر درباره عملکرد کنسول‌هایی تازه‌نفس مطمئن بود؟ ظاهراً او به حدی درگیر تجربه بازی‌ها بوده است که همه چیز را در این‌باره می‌داند.

فیل اسپنسر رئیس ایکس باکسآقای اسپنسر به تازگی طی پخش یک پادکست تایید کرده است که هنگام ساعات کاری هم به تجربه بازی‌ها روی ایکس باکس سری S می‌پردازد و برای این که در امر مذکور خللی ایجاد نشود، یک کابل HDMI اضافه را هم به سیستم پخش دفترش متصل کرده است تا به راحتی بین رویدادهای مورد نیاز جا به جا شود؛ او در پادکست یاد شده اشاره‌ای به بازی‌های مورد نظر نکرده ولی از هواداران خواهش کرده است که این موضوع را با رئیسش ساتیا نادلا به اشتراک نگذارند!

در حالی که بازی کردن هنگام ساعات کاری شرکت‌ها اصلاً توصیه نمی‌شود و معمولاً عملی غیراخلاقی شمرده می‌شود، شنیدن این موضوع که فیل اسپنسر یکی از مدیران بالارده مایکروسافت حین جلساتش به این عمل دست می‌زند، بسیار جالب است. باید منتظر بود و دید که روش‌های پیشنهادی و درک عمیق او از این صنعت و البته بازی‌هایش، برند ایکس باکس را در سال 2021 به چه جهتی پیش خواهد برد.

منبع: Screen Rant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.