پارسی گیم

سال نو مبارک

پارسی گیم 30 اسفند 1395 3 دیدگاه
775 بازدید

صدای پای بهار، خواب و خیال خزان را بر می آشوبد و بوی بیداری و حرکت بهار، عالم را فرا می گیرد. نسيم از خواب بر می خيزد. خاک، تکان می خورد و آزادی جان تازه ای می گیرد. نبض باغچه می تپد و درختان به تولدی دوباره فرا خوانده می شوند. زمین، بار سنگین خویش را وا می نهد و آسمان، خورشید درخشانش را ارزانی زمین می کند … و بهار می آید.

سال جدید با همه‌ی اتفاقات خوب و بدش به پایان رسید و حالا وارد سالی نو شده‌ایم. وارد دوره‌ای جدید که در زندگی همه‌ی ما تأثیرگذار خواهد بود. همه‌ی ما یک سال بزرگ‌تر شدیم از اتفاقات سال گذشته و سال‌های قبل آن تجربه‌های زیادی گرفته‌ایم.

یک سال عاشقانه در خدمتتان بودیم. یک سال پذیرای حضور گرمتان (هرچند مجازی) شدیم و چه افتخاری از این برتر و بالاتر. آنچه در توان تیم پارسی گیم بود در سال 95 خدمتتان عرضه گردید. ما یازدهمین روز از ششمین ماه، ســال هزار و سیصد و نود و پنج به دنیا آمدیم تا بتوانیم بهترین خاطرات را برای شما رغم بزنیم. از این‌که یک سال دیگر را نیز در کنار شما خوبان سپری کردیم، خرسندیم و از این بابت به خود می‌بالیم.

این آخرین مطلب ما در سال 1395 است، جمله‌های یادگاری شما فراموشمان نمی‌شود. نظرات ارزشمندتان خود را درباره عملکرد پارسی گیم طی سال اخیر از ما دریغ نفرمایید.

Youtube Par30Game
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • نوید قادری

    نوید قادری

    دبیر محتوا

    سال نو دوستان و همراهان عزیز پارسی گیم مبارک … امیدوارم سال پیش سال خوبی باشه برای همه ی شما عزیزان ❤️❤️

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Alireza

    مهمان

    ممنون سال جدید نیز بر شما و تمام دوستان مبارک

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Alireza

      نویسنده

      سال نو شما هم مبارک