دانلود بازی Fae Tactics برای PC
دانلود بازی Fae Tactics برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Fae Tactics برای PC

پارسی گیم 2 دی 1399 بدون دیدگاه
2,446 بازدید

دانلود بازی Fae Tactics برای کامپیوتر

همیشه سفر به انسان درس‌های با ارزشی را ارائه می‌کند که به‌ سادگی نمی‌توان آن‌ها را به دست آورد. کسب تجربه یکی از مهم‌ترین محصولات یک سفر هیجان‌انگیز است و البته نکات علمی و آموزشی که می‌توانند گاهی در زندگی اصلی به کار شما آیند. در بازی Fae Tactics با دختر جوانی همراه خواهید شد که قرار است سفری پرجنب‌وجوش را به جهانی ناآشنا داشته باشد. Peony تاکنون به دنیایی که قصد سفر به آن را کرده، پا نگذاشته بنابراین رمز و رازها و مهم‌تر از همه خطرات بسیاری در پیش روی شما و کاراکتر اصلی داستان خواهد بود. پئونی قابلیت‌های مختلفی را دارد که می‌تواند در هنگام مبارزه با دشمنان از آن‌ها استفاده کرده و گاهی هم به‌واسطه احضار متحدان و به‌کارگیری جادوهای مختلف، می‌تواند مبارزات را به نفع خود تمام کند. این بازی را توسعه‌دهندگانی از استودیو Endlessfluff Games طراحی و محصول نهایی را تیم تهیه‌کننده، یعنی کمپانی Humble Games برای علاقه‌مندان به ژانر نقش‌آفرینی منتشر کرده است.

مدت‌ها پیش دنیای جادو توسط Elemental Gates از دنیای طبیعی جدا شد. زمانی فرارسید که مهر دروازه‌ها شکسته شد و دنیای طبیعی با موجودات جادویی که زمانی تصور می‌شد افسانه هستند، پر شد. ادغام جهان‌ها ناقص بود و قسمت عمدهٔ زمین ازهم‌پاشیده شد. این ویرانی به طور یکسان جان اکثر جمعیت موجودات طبیعی و جادویی را گرفت. کسانی که جان سالم به در بردند زندگی جدیدی را در ویرانه‌های دنیای قدیم آغاز کرده‌اند، اما در این میان تنشی فزاینده بین انسان و موجودات جادویی Fae شکل‌گرفته است.

حال شما باید به‌عنوان قهرمانی منحصربه‌فرد وارد داستان بازی شده و با موجودات Fae به مبارزه مشغول شوید تا جهان را برای زندگی انسان‌های باقی‌مانده امن کنید. شخصیت اصلی داستان که دختری جوان به نام Peony است، از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار بوده و می‌توانید به لطف توانایی‌های فردی او دشمنان را یکی پس از دیگری از بین ببرید. برای مقابله با عناصر دشمن بهتر است تا عناصر جادویی خود را به کار گیرید و در نهایت طلسم‌های قدرتمند و منحصربه‌فردی پیدا کنید تا به کمک آن‌ها بتوانید دشمنان را نابود سازید.

گرافیک کلاسیک بازی تا حدودی جزئیات را به‌خوبی نمایش خواهد داد و در کنار آن موسیقی متن هیجان‌انگیز وجود دارد که به‌واسطه آن می‌توانید آدرنالین لازم برای مبارزات را به دست آورید. در این جهان عجیب‌وغریب که رمز و راز بسیاری را در خود جای‌داده است، محیط‌های مختلفی وجود دارد که باید به تمام آن‌ها سرک کشیده و موجودات Fae را یکی پس از دیگر نابود و شکار کنید. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های نقش‌آفرینی و استراتژی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون Jagged Alliance Rage و Wasteland 3 را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی Fae Tactics با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5-650 | AMD Phenom II X4 965
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX10 graphics adapter with 512 MB VRAM
DirectX: Version 10
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In Fae Tactics, follow a young magic user named Peony on her journey across a vibrant world full of mystery and danger. Summon allies, cast spells, and befriend a motley crew of characters as you dive into the growing conflicts between man and magical beings known as fae.
Long ago the world of magic was separated from the natural world by Elemental Gates. One day the seal on the gates was broken, flooding the natural world with magical fae creatures once thought to be myths. The worlds merging was imperfect and much of the land was torn apart. The devastation claimed the lives of most of the population of natural and fae creatures alike. Those that survived have forged new lives in the ruins of the old worlds, but growing tension between man and fae threaten to finish what began with the opening of the gates.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.