پارسی گیم

دانلود بازی Alba A Wildlife Adventure برای PC

پارسی گیم 27 آذر 1399 1 دیدگاه
8,896 بازدید

دانلود بازی Alba A Wildlife Adventure برای کامپیوتر

تابستان برای تمام افراد هیجان‌انگیز بوده و هست. ویژگی‌های بسیاری باعث شده تا این فصل گرم، برای ما جذاب و خاص باشد، اولین چیزی که با شنیدن نام این فصل به ذهن شما خواهد رسید، آزادی از درس و مدرسه است. در ایران، همیشه سه ماه تابستان، مدارس برای آن‌هایی که درس‌های خود را پاس کرده‌اند بسته بوده و می‌توانند با خیالی راحت به سفر و تفریح بپردازند؛ اما در این میان، گرما یکی از ویژگی‌های نامطلوب فصل تابستان بوده که می‌تواند برخی افراد را آزار دهد. در این میان برخی نیز هستند که می‌توانند برای ساعت‌ها زیر نور خورشید دراز کشیده و از گرمای لذت‌بخش، استفاده کنند. در بازی Alba A Wildlife Adventure با پسر کوچکی همراه خواهیم شد که قصد دارد سفری هیجان‌انگیز را برای دیدن پدربزرگ و مادربزرگ خود که در جزیره‌ای مدیترانه‌ای روزگار می‌گذرانند، داشته باشد. در این ماجراجویی فوق‌العاده زیبا، شاهد رخدادهای جذاب و بامزه‌ای هستیم که می‌تواند باعث سرگرمی ما برای ساعت‌ها و روزها شود. استودیو ustwogames خالق این اثر بوده که آن را برای طرفداران محصولات ماجراجویی منتشر کرده است.

آلبا، پسری کوچک است که برای گذراندن تعطیلات تابستانه، قصد دارد تا سفری هیجان‌انگیز به جزیره‌ای مدیترانه‌ای، جایی که پدربزرگ و مادربزرگ زندگی می‌کنند داشته باشد. او خود را آماده کرده تا به همراه دوست خود Ines حیات‌وحش را جستجو و از آن تجربیات خوبی به دست آورد. روزی که او برای کاوش به محیط اطراف خانه رفته بود، حیوانی را دید که در معرض خطر قرار دارد، در همان لحظه، احساسی به او گفت که باید کاری برای آن‌ها انجام دهد و نمی‌تواند بی‌تفاوت از کنار این صحنه دل‌خراش عبور کند.

اگر تمام زباله‌های دور انداخته شده توسط بازدیدکنندگان را نادیده بگیریم، قطعاً این جزیره مدیترانه‌ای بهشتی فوق‌العاده است. از سواحل ایده آل تا قلعه باستانی مشرف به شهر، یک جزیره کامل آماده کاوش است. با اینس و پدربزرگ می‌توانید برای نجات جزیره کارهای بزرگی را انجام دهید و شاید هم پس از این به فکر نجات جهان باشید. شما باید یک دسته از افراد داوطلب را جمع کنید، شاید بپرسید از کجا ؟ شهر پر از افراد خوب است که دوست دارند به طبیعت کمک کنند. می‌توانید به آن‌ها کمک کنید و آن‌ها را متقاعد نمایید که به شما بپیوندند. در همه‌جا حیوانات وجود دارند، آیا می‌توانید همه گونه‌ها را پیدا کنید؟ به‌واسطه گروه خود حیوانات در معرض خطر را نجات دهید یا محل زندگی حیوانات که از زباله پر شده است تا تمیز کنید و همچنین مکان‌های در حال تخریب را نیز بازسازی نمایید. تابستانی هیجان‌انگیز در انتظار شما و آلبا خواهد بود تا انتها همراه او باشید. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های ماجراجویی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون بازی GRIS و Call of the Sea را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی Alba A Wildlife Adventure با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 (SP1+) 64-bit
Processor: Intel Core i5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD 630
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 750 Ti
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

From the BAFTA-Award winning studio behind Monument Valley and Assemble with Care comes something entirely new.
Join Alba as she visits her grandparents on a Mediterranean island. She is ready for a peaceful summer of wildlife exploration with her friend Ines, but when she sees an animal in danger, she realises she needs to do something about it. This is truly a Mediterranean paradise if you ignore all the litter! From the idyllic beaches to the ancient castle overlooking the town a whole island is ready to be explored. With Ines and your grandfather – who is a total bird nerd – by your side, you can start the movement to save the island. Maybe even the world after that.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه