بازی Ark 2
مهدی ملکی

بازی Ark 2 در انحصار کنسول‌های ایکس باکس سری X و S خواهد بود

مهدی ملکی 25 آذر 1399 بدون دیدگاه
841 بازدید

امسال عناوین بسیار زیادی درون مراسم The Game Awards 2020 رونمایی شدند که کاربران هنوز هم در مورد آن‌ها به صحبت و اظهار نظر می‌پردازند؛ اما شاید یکی از غیره‌منتظره‌ترین آن‌ها مربوط به معرفی نسخه جدید مجموعه ARK ملقب به ARK 2 باشد که در جلوی حیرت چشم‌های تماشاچیان، وین دیزل ستاره معروف هالیوودی را برای ایفای یک نقشی اصلی به آن‌ها نمایش داد. با توجه به اینکه نمایش مذکور توسط یک تریلر CG انجام شد، ما تا به حال جزئیات زیادی را نمی‌دانستیم اما اکنون اندک اطلاعاتی منتشر شده است.

طبق یکی از پست‌های رسمی وب‌سایت ایکس باکس، این بازی یک عنوان انحصاری کنسولی است که در تاریخی نامعلوم از سال 2022 عرضه خواهد شد. در این پست اشاره شده که تریلر موجود در مراسم The Game Awards 2020 از موتور درون بازی ضبط شده است و ما طی این معرفی برخی از قابلیت‌هایی را دیده‌ایم که احتمالاً بتوان انتظار آن‌ها را در خود بازی هم داشت.

جدای از مورد بالا ذکر شده است که آقای وین دیزل علاوه بر ایفای نقش به عنوان یکی از شخصیت‌های داخل بازی، یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این اثر نیز محسوب می‌شود. دیزل طبق اعلام همین وب‌سایت یکی از طرفداران سرسخت نسخه اول بازی ARK به شمار می‌آید که حدود 1000 ساعت از وقت خود را صرف آن کرده است. لازم به ذکر است که وین دیزل پیش از این هم بارها به صورت تدریجی در توسعه برخی از بازی‌ها نقش داشته و تقریباً متوجه است که چه عملکردهایی رخ خواهند داد.

همان‌طور که ذکر شد، بازی ARK 2 برای عرضه در سال 2022 برنامه‌ریزی شده است و ما فعلاً نباید انتظار انتشار آن برای پلتفرم‌هایی غیر از ایکس باکس سری X/S و PC را داشته باشیم.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.