بازی Back 4 Blood
مهدی ملکی

بازی Back 4 Blood توسط سازنده Left 4 Dead در حال توسعه است

مهدی ملکی 22 آذر 1399 2 دیدگاه
4,413 بازدید

استودیو Turtle Rock شاید امروز نام آشنایی به نظر نرسد ولی اگر شما به بازی‌های چندنفره علاقه‌مند هستید و همیشه چندین عنوان از این دسته را در فهرست بازی‌هایتان قرار می‌دهید، نباید با Left 4 Dead غریبه باشید. این بازی‌ سال‌ها پیش به پشتوانه شرکت Valve منتشر شد و همراه با چند اثر دیگر توانست چیزی را پایه بگذارد که امروزه ما آن را می‌بینیم؛ اکنون انتظار می‌رود که بازی جدید آن‌ها با نام Back 4 Blood هم بتواند روند مشابهی را طی کند.

استودیو Turtle Rock در حال حاضر روی توسعه عنوان Back 4 Blood کار می‌کند که حتی در نام خود هم یک اشاره واضح به بازی قبلی دارد. روند بازی مذکور به این صورت است که شما را درون یک تجربه اول شخص چندنفره در مقابل گروهی موسوم به Ridden قرار می‌دهد؛ موجوداتی که یک زمان در قامت انسان زندگی می‌کردند اما اکنون میزبان نوعی انگل هستند و از سیطره آدمیان خارج شده‌اند؛ انقراض بقای بشریت اکنون در خطر است و شما و دوستانتان به عنوان بخشی از منجی بشر، باید به کمک بشتابید. روایت ذکر شده بی‌شباهت به عنوان Left 4 Dead نیست اما به هر حال همه‌مان خوب می‌دانیم که اگر توسعه‌دهنده‌ای بتواند کار خود را به درستی انجام دهد، هیچ چیزی غیرممکن نیست.

این بازی دارای حالت‌های کمپین داستانی چندنفره، بخش معمولی چندنفره و حالت جدیدی موسوم به «فوق‌العاده تکرارپذیر» است. حالت‌های اول و دوم مطمئناً برای خوانندگان این خبر ناآشنا نیست اما حالت سوم چیست؟ این بخش شامل سیستم جدیدی از بازی‌های هاردکور محسوب می‌شود که با هربار تجربه، مسیر متفاوتی را در پیاده‌سازی دشمنان و مکانیزم‌های گیم‌پلی ارائه می‌دهد. این حالت سعی می‌کند با ارائه انواع مختلفی از Riddenها شما را هر چه بیشتر به چالش بکشد و با ارائه باس‌فایت‌های 20  فوتی، یک تجربه فوق‌العاده تکرار پذیر را در اختیارتان قرار دهد.

حالت آلفای بازی به زودی در تاریخ 17 دسامبر در دسترس قرار می‌گیرد و شما می‌توانید از طریق وب‌سایت رسمی آن، به ثبت‌نام بپردازید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    ..

    مهمان

    22 ژوئن 2021 .. 1 تیر 1400

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    کی این بازی میاد

    پاسخ دهید