دانلود بازی Rogue Spirit برای PC
دانلود بازی Rogue Spirit برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Rogue Spirit برای PC

پارسی گیم 28 اسفند 1401 بدون دیدگاه
2,362 بازدید

دانلود بازی Rogue Spirit برای کامپیوتر

ژانر روگ لایک به آن دسته از بازی‌ها گفته می‌شود که به واسطه تصادفی ساخته شدن مراحل، دشمن‌ها و مکانیک‌های مختلف دیگر، با هر بار اجرا به شکل متفاوتی ظاهر شده و برای هر گیمری، تجربه‌ای متفاوت به همراه خواهند داشت. این استایل معما برای خلق بازی‌های اکشن به کار گرفته شده تا بازی مربوطه هرگز برای بازیکنان خسته کننده نشود. عنوان Rogue Spirit نیز از جذاب‌ترین و جالب‌ترین بازی‌های اکشن روگ لایک سال بوده که از ظاهر و استایلی کاملاً متفاوت از دیگران برخوردار است.

بازی Rogue Spirit در یک دنیای فانتزی و جادویی می‌گذرد که توسط شیطان‌ها تصرف شده است. شما کنترل یک شاهزاده شکست خورده که در قالب یک روح ظاهر شده است را به دست گرفته و همان‌طور که راه خود را از طریق امواج دشمنان باز می‌کنید، داستان فاجعه باری را که در جهان رخ می‌دهد، درک خواهید کرد؛ اما قبل از هر چیزی، انبوهی از هیولا و انسان‌ها را به طور یکسان به قتل می‌رسانید. این بازی اکشن روگ لایک سه بعدی از نفس گیرترین گیم پلی سال جاری بهره‌مند است.

سیستم‌های مبارزه در بازی به شکل ساده‌ای طراحی شده تا بازیکنان تازه وارد نیز بتوانند به راحتی آن را درک کنند. جای‌گیری و تعداد دشمنان در هر دست از بازی متفاوت خواهد بود و باید پیش از حمله کردن استراتژی‌های خود را به درستی بچینید. حتی امکان دوری از نبرد و استفاده از سیستم مخفی کاری نیز در بازی وجود دارد. گرافیک بازی سه بعدی و کارتونی بوده و بسیار چشم نواز است. در نهایت اگر به دنبال یک بازی اکشن متفاوت و خیره کننده هستید، به شما تجربه Rogue Spirit را توصیه می‌کنیم.

بازی Rogue Spirit عنوانی در سبک اکشن و روگ لایک است. این بازی شما را در نقش یک شاهزاده مرده که تبدیل به روح شده قرار می‌دهد که باید به سرزمین خود رفته و شیاطین را از آنجا حذف کند. گیم پلی بازی کاملاً تصادفی است و تجربه هر دو گیمر متفاوت خواهد بود. در نتیجه تجربه بازی Rogue Spirit را به عاشقان ژانر اکشن توصیه می‌کنیم.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Voltaire The Vegan Vampire و Power Chord را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Rogue Spirit برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i3-2100 | AMD FX-6300
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 | AMD Radeon HD 7950
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-2500K | AMD Ryzen 5 1400
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970 | AMD Radeon RX 570
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Reality and the spirit world are now intertwined: defeat the armies of Chaos to save the people of the Kingdom of Midra from demonic invaders. Rogue Spirit is a 3D rogue-lite action game with light stealth elements. Play as the Ghost of the Prince of the Kingdom of Midra, possess enemy characters and absorb their unique skills to fight the evil presence that has corrupted your land.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.