بازیگر The Witcher 3 سرطان
یحیی رحیمی

صداپیشه گرالت در بازی The Witcher 3 به سرطان مبتلا شد

یحیی رحیمی 17 خرداد 1402 3 دیدگاه
321 بازدید

داگ کاکل، بازیگر و صداپیشه شخصیت گرالت در بازی The Witcher 3 به سرطان پروستات مبتلا شده است. وی با اعلام خبر بیماری‌اش گفت که روند درمان به‌خوبی پیش می‌رود و از همگان خواست که به‌صورت مداوم به چک‌آپ بپردازند و در مورد سلامت خود جدی باشند. به‌خصوص مردانی که بیش از پنجاه سال سن دارند، باید بیشتر مواظب باشند و به‌صورت منظم به دکتر سر بزنند.

صداپیشه گرالت در سری ویچر در کنار خبر بیماری‌اش، منابع مناسب برای آگاهی از سرطان پروستات را به اشتراک گذاشت. او می‌خواهد هر مردی و به‌خصوص افراد بالای پنجاه سال، برنامه‌ای منظم برای چک‌آپ بریزد و حتی اگر علائمی هم نداشته باشد، این فرایند را انجام دهد. داگ کاکل می‌گوید که سرطان او به همین شکل شناسایی شد و او پس از اینکه برای چک‌آپ به دکتر سر زده بود از بیماری‌اش آگاه شد. از آنجایی که سرطان هنوز در مرحله اولیه است و پیشرفت نکرده است، امید برای بهبودی زیاد است.

بازیگر The Witcher 3 در صفحه توییترش نوشت: «اصلاً خبر نداشتم. یه چک‌آپ اتفاقی و بوم…فهمیدم که سرطان پیشرفته پروستات دارم. درمان در حال انجام است و به‌خوبی پیش می‌رود. مردان بالای پنجاه سال لطفاً تست PSA بدهید، صرفاً محض احتیاط.» وی در ادامه لینک مربوط به وب‌سایت سرطان پروستات بریتانیا را به اشتراک گذاشت که به همگان در مورد ریسک ابتلا به این نوع سرطان می‌آموزد و اطلاعات مفید و مناسبی را در اختیار همگان قرار می‌دهد. سرطان پروستات یکی از شایع‌ترین نوع سرطان در مردان است که سالانه افراد زیادی به آن مبتلا می‌شوند.

بازیگر The Witcher 3 سرطان

ابتلا بازیگر The Witcher 3 به سرطان

پزشکان به مردان بیش از پنجاه سال توصیه می‌کنند تا به‌صورت مداوم به دکتر سر بزنند و چک‌آپ را جدی بگیرند. یکی از نشانه‌های این بیماری، احساس درد هنگام ادرار کردن است که به‌عنوان اولین نشانه‌های سرطان پروستات عیان می‌شوند. همچنین می‌توانید از تست‌های آنلاین برای شناسایی اولیه بیماری استفاده کنید و در مراحل بعدی به پزشک متخصص معتبر سر بزنید. داگ کاکل می‌گوید که روند درمانی به‌خوبی پیش می‌رود و برای او آرزوی سلامت و بهبودی سریع را داریم.

جامعه گیمرها از بازیگر The Witcher 3 حمایت کردند و پیام‌های محبت‌آمیزی برای او ارسال کردند. گفتنی است داگ کاکل جزئیاتی از بیماری خود را به اشتراک نگذاشته است، اما خوش‌بین به نظر می‌رسد و نسبت به درمان امید زیادی دارد. گفتنی است سال گذشته یکی از منتقدان کهنه‌کار ویدیوگیم که واشینگتن پست می‌نویسد، به سرطان مبتلا شد و دوره درمان او با موفقیت به پایان رسید و سرطان از وجودش پاک شد. امیدواریم که این اتفاق به‌زودی برای داگ کاکل بیفتد و بار دیگر صدای گرم او را در بازی‌های ویچر بشنویم.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • DeathStar

    DeathStar

    مهمان

    خب دیگه ممکنه برای هر کسی پیش بیاد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    جک

    مهمان

    روحش شاد خدا رحمتش کنه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    رضا

    مهمان

    با اون کارایی که اول بازی میکردی انتظار داشتی سرطان نگیری؟

    پاسخ دهید