دانلود بازی Iron Marines Invasion برای PC
دانلود بازی Iron Marines Invasion برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Iron Marines Invasion برای PC

پارسی گیم 25 آبان 1402 بدون دیدگاه
1,803 بازدید

دانلود بازی Iron Marines Invasion برای کامپیوتر

Iron Marines Invasion یک بازی استراتژیک هیجان انگیز است که هم برای طرف‌داران این ژانر و هم برای تازه واردان به طور یکسان پاسخگو است. این بازی هیجان انگیز و خاص با جدایی از سنت‌های قدیمی RTS بر نبردهای مبتنی بر مدیریت تیم، مسابقات سریع و گیم‌پلی جذاب تأکید می‌کند. در این بازی، بازیکنان تیمی از شخصیت‌های قدرتمند و حماسی را رهبری می‌کنند تا از کهکشان در برابر دشمنان احتمالی مانند دزدان دریایی و کرکس‌ها دفاع کنند. این بازی یک کمپین بزرگ با مأموریت‌های خطی متعددی را ارائه می‌کند که با مأموریت‌های جانبی به طور تصادفی تولید شده ادغام می‌شود تا تنوع و قابلیت پخش مجدد را فراهم کند.

بازیکنان این اثر در ابتدا تنها به دو شخصیت قهرمان دسترسی دارند که هر کدام درختان مهارت‌های کوچک منحصر به فرد خود را دارند. به‌عنوان‌مثال، Ulta می‌تواند واحدهای اضافی را احضار کند و آنها را به طور موقت آسیب ناپذیر کند، در حالی که Halford می‌تواند موج قوی و مخرب از گلوله‌ها را آزاد کند و کپی‌هایی از خود تولید کند. جوخه‌ها در گیم پلی این بازی از دسته‌های مختلف و رنگارنگ واحدها مانند کماندوها، رذل‌ها و قورباغه‌ها تشکیل شده‌اند. چیزی که این بازی را متمایز می‌کند، توانایی تعویض واحدهای یک تیم به هر یک از سه نوع واحد بازی است. هر واحد می‌تواند در موقعیت استراتژی خاصی وارد عمل شده و بازی را تغییر دهد.

در میدان نبرد، توانایی‌های قهرمان در کانون توجه قرار می‌گیرد و نیاز به ریز مدیریت گسترده واحد را کاهش می‌دهد. کمپین بازی دارای طول قابل توجهی با بیش از 20 مأموریت، از جمله باس فایت های چالش برانگیز است. علاوه بر این، مأموریت‌های ویژه محتوای جانبی به صورت تصادفی تولید می‌کنند تا شما را درگیر خود نگه دارد. این بازی استراتژیک با موفقیت اکشن سریع، واحدهای لذت‌بخش و جنگ‌های پر جنب و جوش را ارائه می‌کند و آن را به انتخابی قانع‌کننده برای کسانی که به دنبال تجربه RTS نوآورانه هستند تبدیل می‌کند. پس اگر به این سبک از بازی های استراتژیک علاقه دارید، این اثر را هر چه سریع‌تر دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Xenonauts 2 و Jagged Alliance 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Iron Marines Invasion برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Dual Core CPU
Memory: 1 GB RAM
Graphics: OpenGL 3.0 compliant with 512MB of video RAM.
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Discover and conquer countless worlds across deep space. Unravel a story full of challenges and threats that will lead you across the galaxy on an extraordinary voyage. Nothing lasts long in deep space, and peace is not an exception! Enjoy unique stage missions and special operations in exciting new worlds, each one with its own particular terrain, style, enemies, and conditions. Learn how to beat them one by one! Command the Federation’s troops across the galaxy, with the aid of Heroes Units that will allow you to boost your RTS game skills to the limit. Battle extraordinary enemies and ferocious alien creatures in fun and electrifying missions. Plan your strategy to defend the peace in the galaxy! The invasion is at our gates!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.