دانلود بازی The Church in the Darkness برای PC
دانلود بازی The Church in the Darkness برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Church in the Darkness برای PC

پارسی گیم 15 آذر 1399 بدون دیدگاه
7,588 بازدید

دانلود بازی The Church in the Darkness برای کامپیوتر

از زمان قدیم تاکنون، فرقه‌های مختلفی توسط افراد بسیاری گسترش‌یافته تا مردم را به سمت خود کشیده و توسط آن‌ها بتوانند دنیا را از آن خود کنند. هرکدام از این گروه‌ها قوانین و کتاب مخصوص به خود را داشته و عضو جدید را به‌هیچ‌عنوان رها نمی‌کنند. به‌نوعی هرکسی که وارد این گروه‌ها شود، راه خروجی وجود نداشته و باید طبق قوانین آن‌ها ادامه زندگی خود را سپری کند؛ اما در این میان بازی جدید و سرگرم‌کننده‌ای معرفی شده تا به‌واسطه گیم پلی جذاب آن بتوانید حقایق جذابی را در مورد فرقه‌های مختلف کشف کنید. در بازی جدید و زیبای The Church in the Darkness سفری به سال 1970 آمریکا خواهید داشت، زمانه‌ای که اوج شکل‌گیری فرقه‌های مختلف در این کشور روبه پیشرفت بود. این بازی را توسعه دهندگانی از استودیو Fellow Traveller طراحی و برای علاقه‌مندان به داستان‌های ماجراجویی و به‌نوعی کارآگاه گونه منتشر کرده‌اند.

هیچ‌کس مجبور نیست که به یک فرقه بپیوندد؛ اما آن‌ها هستند که به دنبال شما آمده و از عضویتتان استقبال می‌کنند. با راه روشنی که در مقابل هر شخص به نمایش می‌گذارند، قطعاً کسی نیست که نخواهد در این مسیر سبز آن‌ها را یاری نکند؛ اما حقیقت فراتر از کلماتی است که بتوان به زبان آورد و شما باید خود به آنچه باید برسید. در اواخر دهه 1970، Charismatic Isaac و Rebecca Walker مأموریت عدالت جمعی را رهبری می‌کنند. آن‌ها با داشتن برچسب ممیزی از طرف دولت آمریکا مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند. این دو شخصیت برای آنکه بتوانند فعالیت یا بهتر بگوییم، مأموریت خود را تکمیل کنند، تصمیم بر آن می‌گیرند تا پیروان و متحدانشان را به مکانی دور از آمریکا منتقل کنند. آن‌ها معتقدند می‌توانند آرمان‌شهر خود را ایجاد کنند و مقصد نهایی جنگل‌های آمریکای جنوبی خواهد بود. در آنجا آن‌ها شهرک آزادی را می‌سازند؛ اما اعضای خانواده و نزدیکان باقی‌مانده در آمریکا نگران سرنوشت آن‌ها هستند و دقیقاً نمی‌دانند که در محوطه این جنگل چه می‌گذرد.

از این لحظه به بعد، کار بازیکنان در نقش شخصیتی به نام Vic آغاز می‌شود. این کاراکتر که یک افسر اجرای قانون بازنشسته است، برای بررسی حال و امضای برادرزاده خود، به‌صورت مخفیانه به شهر آزادی سفر می‌کند. فرقی نمی‌کند که به چه صورت قصد دارید جزیره را برای یافتن الکس جستجو کنید، با هر روش پنهانی یا به‌واسطه خشونت، باید قبل از آنکه خیلی دیر شود به قبل این فرقه نفوذ کرده و متوجه شوید که چه چیزی در آن می‌گذرد و رهبران آن‌ها قصد چه کارهایی را دارند و البته برادرزاده خود را نیز بیابید و از این مهلکه نجات دهید.

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های ماجراجویی با صحنه‌های جذاب اکشن هستید، می‌توانید محصولات مشابهی همچون XIII و Book of Demons را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Church in the Darkness با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or later (32 or 64 bit)
Processor: Dual Core CPU – 2GHz
Memory: 4 GB RAM
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

No one is forced to join a cult. It welcomes you. It understands you. It envelops you until the words become more than truth—they make you whole. In the late 1970s, the charismatic Isaac and Rebecca Walker lead the Collective Justice Mission. Labeled radicals and feeling persecuted by the US government, they relocate their followers to the one place they believe they can create a socialist utopia: the jungles of South America. There they build Freedom Town. But relatives left behind in the US become worried: what exactly is going on at this compound in the jungle?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.