دانلود بازی Guntastic برای PC
دانلود بازی Guntastic برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Guntastic برای PC

پارسی گیم 18 آذر 1399 بدون دیدگاه
4,990 بازدید

دانلود بازی Guntastic برای کامپیوتر

بازی‌های چندنفره بسیاری تاکنون در سبک‌های مختلف منتشر شده که به‌واسطه آن‌ها می‌توانیم به‌صورت محلی یعنی از طریق شبکه داخلی یا به شکل آنلاین و برخط برای ساعت‌ها سرگرمی خوب و جذابی را تجربه کنیم. هرکدام از بازی‌ها تعداد نفرات مشخصی را در گیم پلی جای می‌دهند، برای متال محصولات بتل رویال، می‌توانند در یک راند مبارزه چیزی در حدود 200 نفر را در نقشه خود جای دهند اما بازی‌هایی هم هستند که بیش از 4 نفر بیشتر اجازه ورود و بازی نمی‌دهد، حال این چهار نفر می‌توانند دوستان قدیمی باشند و یا افرادی از گوشه، گوشه جهان. Guntastic یک عنوان جذاب با گرافیکی هشت بیتی بوده که می‌تواند رقابت‌های چندنفره‌ای را برای بازیکنان به ارمغان آورد. چهار نفر از دوستان خود را برای به دست آوردن تجربه‌ای متفاوت از بازی‌های اکشن به‌صورت محلی یا آنلاین در این بازی جمع کرده و رقابتی هیجان‌انگیز که در هر 25 ثانیه یک کشته خواهد داد را پیگیری کنید. این بازی توسط تیمی از توسعه‌دهندگان استودیو Ludicrous Games طراحی شده و محصول نهایی برای علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن و چندنفره منتشر شده است.

در بازی Guntastic هیچ داستانی وجود ندارد زیرا این یک رقابت مستقیم و متصل به جنگی اکشن است که می‌تواند به‌صورت محلی یا آنلاین بازی شود. به‌صورت محلی می‌توانید با دوستانتان یا حتی اعضای خانواده در برابر هوش مصنوعی بازی کنید. در مقابل حالت آنلاین وجود دارد که به‌واسطه آن می‌توانید به یک مسابقه سریع بپردازید یا یک رقابت خصوصی را تنظیم کنید تا فقط دوستانتان به آن بپیوندند. بازی‌های سبک Indie مختلفی تاکنون تلاش کرده‌اند که رقابت‌های آنلاین و هیجان‌انگیزی را ارائه کنند که موفق به این کار نشده اما گونتاستیک با اقدامات سریع، احساسی سفارشی را در رقابت‌های خود به بازیکنان منتقل می‌کند.

گیم پلی بازی برای هرکسی بسیار ساده و آسان است. حداکثر زمان هر دور رقابت 25 ثانیه است و به دلیل آنکه هر ضربه باعث کشته شدن یک نفر می‌شود، کسی به محدودیت زمانی نخواهد رسید، بر همین اساس هر رقابت چیزی کمتر از 10 ثانیه به طول می‌انجامد. هر بازیکن با دست‌خالی رقابت را شروع می‌کند. به‌محض شروع راند سلاح‌ها از حافظه پنهان بیرون می‌آیند و شما باید سریع یکی از آن‌ها را برداشته و قبل از اینکه مخالفان شما را با یک ضربه گیم آور کنند، با یک گلوله آن‌ها را به دیار باقی بفرستید. می‌توان گفت در هر دور بازی، این شانس است که باعث می‌شود بازیکنان به بردیا باخت نزدیک شوند، آیا همیشه شانس خوبی داشته‌اید؟ آیا فکر می‌کندی در این بازی شانس با شما همراه خواهد بود و سلاح‌ها در نزدیکی شما به نمایش درمی‌آیند؟ سلاح‌های مختلفی وجود دارد که هرکدام عملکرد مناسبی را ارائه می‌کنند، از دستک بوکس تا گلوله‌هایی با سرب داغ. محیط‌های مختلف دارای باگ یا مکان‌های مخفی هستند که باعث می‌شود تا با استفاده از آن‌ها، کاربر در طرف دیگر و یا پشت دشمن بیرون آمده و کار آن‌ها را تمام کند.

اما هدف از این بازی چیست؟ هدف از این نبردها زنده ماندن نیست، بلکه به دست آوردن بیشترین تعداد کشته‌هاست. اگر دو بازیکن را بکشید اما بازیکن نهایی شما را بکشد، بازهم امتیاز بیشتری نسبت به آن‌ها کسب کرده‌اید. اگر به طور تصادفی خود را بکشید با ازدست‌دادن یک امتیاز مجازات می‌شوید. اگر از طرفداران بازی‌های اکشن و چندنفره هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی چون Among Us و Pummel Party را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Guntastic با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Graphics: AMD Radeon HD6400 (or equivalent)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 400 MB available space
Additional Notes: One or more gamepads are required for local multiplayer.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Guntastic is a couch and online party brawler where up to four players battle in lightning-fast, one-shot one-kill rounds that last only 25 seconds – after which anyone who’s still alive is forcibly eliminated. Explode your friends in this frantic homage to the 16bit coin-op games of the past!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.