بازی Days Gone
مهدی ملکی

کارگردان بازی Days Gone استودیو Bend را ترک کرد

مهدی ملکی 13 آذر 1399 بدون دیدگاه
502 بازدید

بازی Days Gone جزو آثاری بود که در سال 2019 به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد ولی نتوانست از لحاظ نقد و بررسی‌ها در حد دیگر عناوین سونی ظاهر شود؛ با این حال بازی فروش خوبی را تجربه کرد و کیفیت مطلوبی را به نمایش گذاشت و از همه مهم‌تر مجموعه جدیدی را برای سونی به ارمغان آورد که ادامه آن را می‌توانیم در کنسول پلی استیشن 5 تماشا کنیم.

با این وجود به نظر می‌رسد که استودیو Bend توسعه‌دهنده این عنوان، برخی از کلیدی‌ترین افرادش را از دست داده است. Jeff Ross کارگردان بازی Days Gone به زودی این استودیو را ترک خواهد کرد. او طی یک پست توییتری، اذعان داشت این آخرین هفته‌ای خواهد بود که او به عنوان یک توسعه‌دهنده عناوین فرست‌پارتی سونی فعالیت می‌کند. در واقع او مشخص نکرد که آیا نقش دیگری را در این مجموعه به عهده خواهد گرفت یا خیر اما اشاره داشت که برنامه دارد تا با فروکش کردن همه‌گیری ویروس کرونا، به شیکاگو سفر کند:

من به بازی‌هایی که باید می‌ساختم بسیار افتخار می‌کنم ولی در حال حاضر باید به دنبال چالش‌های جدید نیز باشم.

دیگر شخصی که در این بین استودیو را ترک خواهد کرد، یکی دیگر از کارگردان‌ها و در واقع نویسنده بازی Days Gone آقای John Garvin است؛ او فاش کرده که در یک سال اخیر در روند توسعه هیچ عنوانی قرار نداشته و در حقیقت روی پروژه‌های شخصی خود مشغول به کار بوده است.

بازی Days Gone همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد، نمرات ضد و نقیض بسیاری را دریافت کرد ولی به دلیل ارائه یک تجربه سرگرم‌کننده، مکانیک‌های جالب گیم‌پلی و یک دنیای آخرالزمانی که زامبی‌های بسیاری را در صحنه جای می‌داد، تحت تجمید‌های فراوانی قرار گرفت.

قبلاً هم اعلام شده بود که کاربران می‌توانند این بازی را روی کنسول پلی استیشن 5 با فریم‌ریت 60 و رزولوشن 4K Dynamic تجربه کنند تا تجربه‌ای هر چه روان‌تری را در خاطر بسپارند. باید منتظر بود و دید که با خارج شدن دو مهره کلیدی از استودیو Bend، سونی چطور می‌خواهد روند توسعه بازی بعدی سری را کنترل کند.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.