فروشگاه GoG
مهدی ملکی

تخفیف‌های جمعه سیاه فروشگاه GOG شروع شد

مهدی ملکی 9 آذر 1399 بدون دیدگاه
265 بازدید

فروشگاه GOG از جمله کسب و کارهایی است که به پیروی از سیاست‌های شرکت CD Projekt Red ادامه می‌دهد. سیاست‌هایی که بالاترین احترام را به مشتری و توسعه‌دهندگان می‌گذارند و در این روند، باور بر این است که روی بازی‌ها نباید هیچ‌گونه قفلی اعمال شود. پروسه‌ای که باعث شد این شرکت از یک فروشگاه محلی دیسک و متعلقات آن به با ارزش‌ترین شرکت بازی‌سازی اروپا بدل شود.

اکنون با اینکه تنها چند روز به پایان ایام جمعه سیاه باقی مانده، این فروشگاه هم تخفیف‌های خود را کلید زده است. طی این رویداد، حدود 2600 بازی دچار تخفیف شده‌اند که گاهی در این بین، پیشنهاد‌هایی دیده می‌شود که تا 90 درصد حالت اولیه کاهش قیمت پیدا کرده‌اند. البته موضوع به این جا ختم نمی‌شود، بلکه باید بدانید که این تخفیف‌ها پایدار نیستند و بین 24 تا 48 ساعت تغییر می‌کنند؛ روشی که اجازه می‌دهد طیف وسیع‌تری از بازی‌ها به پیشنهاد‌های وسوسه‌کننده برسند.

با توجه به معنی نام این فروشگاه که در صورت توجه، به حالت Good Old Games خوانده می‌شود، باید هشیار باشید که همه تخفیف‌ها اعجاب‌انگیز نیستند. مثلاً بازی‌های قدیمی بسیاری در ویترین این فروشگاه دیده می‌شوند که هم‌اکنون نیز قیمت‌های مناسبی دارند و شاید اعمال تخفیف بر آن‌ها الزامی نبود. به هر حال شما تا تاریخ 1 دسامبر میلادی یا همان 11 آذر فرصت دارید که از این پیشنهادها بهره ببرید.

در زیر لیستی از بهترین بازی‌های دوره اول کاهش قیمت‌ها را مشاهده می‌کنیم:

Hellblade: Senua’s Sacrifice – $5 (80 percent off)
Pillars of Eternity: Definitive Edition – $5 (80 percent off)
Pillars of Eternity 2: Deadfire – $17.50 (65 percent off)
Hitman: Blood Money – $1.50 (85 percent off)
Praetorians HD Remaster – $9.50 (45 percent off)
Pathologic 2 – $14 (55 percent off)
Tropico 5 Complete Collection – $14 (60 percent off)
Age of Wonders: Planetfall – $11 (75 percent off)
Hollow Knight – $5 (66 percent off)

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.