دانلود بازی Winter Resort Simulator Season 2 برای PC
دانلود بازی Winter Resort Simulator Season 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Winter Resort Simulator Season 2 برای PC

پارسی گیم 8 آذر 1399 بدون دیدگاه
4,571 بازدید

دانلود بازی Winter Resort Simulator Season 2 برای کامپیوتر

اسکی روی برف، یکی از ورزش‌های زمستانی جذاب است که هرساله، با نشستن کریستال‌ها بر روی زمین و ایجاد موقعیت مناسب، علاقه‌مندان به پیست‌های مخصوص آمده و به‌واسطه ابزار و لوازم خاص برای ساعت‌ها تفریح و ورزشی جذاب را تجربه می‌کنند؛ اما آیا تاکنون به این فکر کرده‌اید که چگونه این پیست‌های اسکی ساخته می‌شوند؟ شاید فکر می‌کنید که پیست‌ها به‌صورت خودکار آماده می‌شوند و انسان‌ها چندان دخالتی در ساخت آن‌ها ندارند؟ به‌واسطه بازی جدید و زیبای Winter Resort Simulator Season 2 می‌توانید به پاسخ تمام سؤالاتی که در ذهنتان حول ماجرای ساخت پیست اسکی می‌چرخد دست پیدا کنید. توسعه دهندگانی از استودیو HR Innoways GmbH طراحی این عنوان را بر عهده داشته و محصول نهایی را کمپانی Aerosoft GmbH برای علاقه‌مندان به بازی‌های شبیه‌سازی منتشر کرده است.

بازی Winter Resort Simulator Season 2 برای آن دسته از بازیکنانی توسعه و منتشر شده است که دوست دارند برخی شغل و فعالیت‌ها را به‌صورت شبیه‌سازی تجربه کنند. در گیم پلی این بازی می‌توانید به شخصی تبدیل شوید که پس از بارش سنگین برف، برای ایجاد پیستی مناسب اسکی، تمام امکانات و وسایل خود را به کار می‌گیرد. ممکن است شما که در این باره، یعنی در مورد ساخت پیست اسکی چیزی نمی‌دانید، کار کردن با برخی ماشین‌آلات و یا ابزارها سخت باشد، جای نگرانی نیست چرا که راهنمایی‌هایی در هر بخش قرار داده شده که به‌واسطه آن می‌توانید متوجه شوید که باید چگونه بازی را پیش برده و پیست را تکمیل کنید.

با خود مرور کنید که یک پیست اسکی به چه مواردی نیاز دارد؟ قطعاً اولین مورد وجود تل کابین است تا بتواند افراد را از نقطه‌ای به نقطه دیگر منتقل کند. در ادامه باید با کمک ماشین‌آلات مسیرهای شیب‌داری را ایجاد کنید تا کسانی که دوست دارند، اسکی سرعتی را تجربه کنند. در ادامه باید دور محوطه‌ای که در آن پیست قرار گرفته را حصار بکشید تا بتوانید کنترل بهتری بر بخش خود داشته و همچنین از ورود حیوانات به مسیر اسکی جلوگیری کنید.

اگر بتوانید پیست را به بهترین شکل ممکن و به تجهیزاتی کامل و بروز مجهز کنید، قطعاً قطبی برای کسب در آمد خواهد شد. اگر نسخه اول بازی را تجربه کرده باشید، در آن خبری از حالت چندنفره نیست، اما در نسخه دوم این بخش اضافه شده و اکنون می‌توانید با دوستان خود پیست را تکمیل و یا آنکه از آن‌ها برای مدیریت بخش‌ها استفاده کنید. همچنین می‌توانید ماشین‌آلات آن‌ها را نیز قرض گرفته و به ناوگان خود اضافه کنید تا قدرت بیشتری برای ساخت پیستی برفی داشته باشید.

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های شبیه‌سازی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون بازی Snow Runner Explore and Expand و SNOW The Ultimate Edition را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Winter Resort Simulator Season 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft Windows 7 / 8 / 10 (64bit)
Processor: Dual Core with 3,0 GHz and Hyper Threading
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 4 GB VRAM, Shader Model 5.1
DirectX: Version 11
Storage: 12 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Processor: Quad Core with 3,5 GHz recommended
Memory: 16 GB RAM

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Winter Resort Simulator Season 2 is a realistic and authentic simulation of a ski resort with all its exciting technical facilities and vehicles. Experience the various everyday life of the ski resort manager! Prepare the steepest slopes with originally licensed snowcats and operate various types of ropeways. Earn money and invest in new facilities to make your own ski resort the very best! Thanks to the new multiplayer mode, you can finally grab your friends and enjoy the game together! Split the work and operate cable cars, prepare slopes and handle snow cannons. Or just join your friends’ vehicles on the passenger seat and throw a snowball!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.