Manor Matters
پارسی گیم

دانلود بازی Manor Matters برای اندروید

پارسی گیم 5 آذر 1399 بدون دیدگاه
1,544 بازدید

دانلود بازی Manor Matters برای اندروید

بازی‌های معمایی و پازل بر روی تلفن‌های هوشمند فراوان هستند و اگر به حل معما علاقه دارید، قطعاً می‌توانید اثر مورد علاقه خود را پیدا کنید. به‌عنوان‌مثال بازی Manor Matters یکی از همین دسته آثار بوده که به واسطه پازل‌های درگیرکننده و اتمسفر جذاب محیطی‌اش، توجه رسانه‌ها را به سوی خود جلب کرده است. Manor Matters به دست Playrix تولید شده است.

پازل‌های سخت و چالشی

این بازی دارای چندین حالت جستجو است که از نظر ماهیت و سطح دشواری متفاوت هستند. به‌عنوان‌مثال، در حالت “بازتاب”، صحنه به صورت آینه‌ای نشان داده می‌شود و در “شتاب” زمان سریع‌تر از حد معمول است. زمان جستجو محدود است، پس دریغ نکنید. اگر در بازی دچار حواس پرتی شدید، حتماً از دکمه “مکث” استفاده کنید. معماهای بازی ساعت‌ها وقت شما را میگرند.

جستجو برای یافتن گنج

در صحنه جستجو، باید تمام مواردی را که در نوار وظیفه در پایین صفحه نمایش داده شده است، پیدا کنید. برای اینکه یک مورد به عنوان یافت شده علامت گذاری شود، باید آن را لمس کنید. Manor Matters یک بازی معمایی دشوار و چالش برانگیز بوده، پس همه مواردی را که پیدا کردن آنها برای شما آسان است جمع آوری کرده و در شرایط سخت از ابزار کمکی استفاده کنید.

گرافیک زیبا و خیره کننده

محیط‌های خیره کننده را کاوش کرده تا اشیاء پنهان را پیدا کنید. مهارت‌های کارآگاهی خود را با حالت‌ها و آیتم‌های مختلف امتحان کنید. عمارت را بازسازی کنید تا فضای داخلی آن به طرز چشمگیری زیبا شود. گنج باستانی را جستجو کنید، قفل اتاق‌ها را باز کنید تا سرنخ‌های بیشتری به دست آورید. در یک خط داستانی جذاب با طیف گسترده‌ای از شخصیت‌ها غوطه ور شوید.

ویژگی‌های بازی Manor Matters

  1. گرافیک زیبای کارتونی
  2. سطح بالای پازل‌های بازی
  3. کنترل‌های ساده و بهینه
  4. به شدت اعتیادآور و خاص
  5. میلیون‌ها طرف‌دار در دنیا
  6. چالش‌های فراوان محیطی

بازی Manor Matters عنوانی در سبک معمایی و پازل است. شما در نقش کارآگاهی وارد یک عمارت قدیمی شده و باید به یافتن اشیای پنهان مانند آیتم‌ها و گنج‌ها بپردازید. اگر به بازی‌های دشوار پازل علاقه دارید که شما را برای ساعت‌ها به فکر فرو می‌برند، پس دانلود و تجربه کردن Manor Matters می‌تواند یکی از سرگرم کننده‌ترین فعالیت‌هایتان باشد.

بازی Manor Matterse هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.7 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Noir Chronicles: City of Crime و Ice Scream 6 Friends را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Manor Matters برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

Manor Matters
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Gameloft
  • سبک : ماجراجویی
  • نسخه : 2.0.1
  • سیستم عامل: اندروید
  • رده سنی: 3+
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 145 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.2 و بالاتر

طریقه نصب بازی :

پس از دریافت فایل Apk اقدامات زیر را انجام دهید :

  1. فایل Apk را نصب نمایید
  2. بازی را اجرا و لذت ببرید

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.