پارسی گیم

دانلود بازی Pure Pool برای PC

پارسی گیم 19 اردیبهشت 1399 3 دیدگاه
10,240 بازدید

دانلود بازی Pure Pool برای کامپیوتر

مردی با چوبی بلند کنار میزی رنگی ایستاده است و با آن چوب ضربه‌ای به توپی وارد می‌کند و توپ با برخورد، یکی دیگر را به سوراخ گوشه میز می‌فرستد و به‌یک‌باره صدای تشویق بلند می‌شود. بیلیارد یکی از سرگرمی‌های محبوب است که در سراسر دنیا طرفداران پر و پا قرصی دارد. جای خالی بازی بیلیارد و آن‌هم به‌خصوص روی کنسول‌های بازی حس می‌شد. استودیو Ripstone در سال 2014 کار بزرگی در این مورد انجام داد و بازی Pure Pool را روی کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی منتشر کرد. این بازی است که شمارا همراه توپ‌های گرد و رنگی می‌کند و از دل آن هیجانی نو تزریق می‌کند.

بازی Pure Pool تجربه‌ای نفس‌گیر و بسیار مشابه واقعیت از یک بازی بیلیارد است. این بازی تمامی حالت‌های مختلف را چه 8 توپ باشد و چه اسنوکر را پیش روی شما قرار داده است. همین باعث شده است که بیش از 40 ساعت گیم پلی خالص در اختیار شما قرار گیرد که هر طرفدار بیلیاردی را به وجود خواهد آورد. از سویی بخش تک نفره بازی می‌تواند ساعت‌ها شمارا سرگرم کند و اگر از آن خسته شدید نیز می‌توانید به بخش آنلاین و مسابقات گروهی مراجعه کنید و آماده تجربه یک مسابقه واقعی باشید. ممکن است که در واقعیت هیچ‌گاه توانایی سالیوان، بیلیارد بازی افسانه‌ای، را نداشته باشید اما بازی Pure Pool به شما اجازه می‌دهد تا زندگی خود را با این بازی جذاب درگیر کنید و چه چیزی بهتر از یکدست اسنوکر در کلاب گرم و همیشگی در کنار دوستان ؟

بازی Pure Pool چهار مود مختلف را در بردارد و همچنین چهار چالش بزرگ نیز در بخش مولتی پلیر قرار داده‌شده‌اند که توانایی زیادی برای رقابت با دیگران می‌طلبد. بازی بیلیارد نیاز به شبیه‌سازی کاملاً واقعی تمام حرکت‌های توپ و بازیکن دارد و خوشبختانه این بازی چنین مسئله‌ای را در اولویت خود قرار داده است و شاهد یکی از بهترین‌ها هستیم. مهم نیست در مقابل هوش مصنوعی بازی کنید یا اینکه حریفی قدر از میان دوستان خود انتخاب کنید، بازی پیور پول اوج هیجان یک بازی بیلیارد را در گوشه و کنار میز رنگی و جذاب به شما تزریق می‌کند. یکی از بهترین بخش‌های بازی، جلوه‌های بصری آن است و واقعاً باید به استودیو در این زمینه تبریک گفت. تکان خوردن توپ با نهایت جزئیات و زیبایی به تصویر کشیده شده است و برای یک‌لحظه ممکن است فرق میان واقعیت و بازی را متوجه نشوید. اگر به دنبال یک بازی بیلیارد به‌دردبخور می‌گردید این‌یکی را از دست ندهید. هرچند ما نمونه‌های دیگری چون 8 Ball Pool و Snooker 19 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در ادامه برای دانلود بازی Pure Pool با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista
Processor: 2.0 GHz Dual Core
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 8800GT or AMD Radeon HD 3830
DirectX: Version 10
Network: Broadband Internet connection
Storage: 600 MB available space
Sound Card: DirectX 9.0C compatible
Additional Notes: Xinput Supported Controllers

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7
Processor: 2.0+ GHz Dual Core
Memory: 3 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560 or AMD Radeon HD 7750
DirectX: Version 10
Network: Broadband Internet connection
Storage: 600 MB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible
Additional Notes: Xinput Supported Controllers

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Let the makers of Hustle Kings™ transport you to the slick and exciting world of Pure Pool. Experience a living, breathing, bustling Pool Hall from the convenience of your living room – all wrapped up in VooFoo Studios signature jaw-dropping visuals! Whether you prefer to spend your time playing solo or weighing up against the competition, connect and prepare to be blown away by the next best thing to real life Pool.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    NoBoDy

    مهمان

    آنلاین هم میشه بازی کرد؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Mobin

    مهمان

    سلام
    من این بازی رو نصب کردم ولی وقتی استارت گیم رو میزنم هیچی بالا نمیاره .
    تو تسک منیجرم هم بازی ران نیس.
    جکار باید بکنم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Mobin

      پشتیبانی

      سلام
      بازی را به صورت Run As Administrator اجرا کنید
      سیستم و کارت گرافیک خود را آپدیت کنید
      مطمئن شوید حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی را در اختیار دارید
      انتی ویروس یا ویندوز دیفندر را غیرفعال و بازی را کرک کنید