دانلود بازی Dark Tales Edgar Allan Poe's The Bells Collector's Edition برای PC
دانلود بازی Dark Tales Edgar Allan Poe's The Bells Collector's Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dark Tales Edgar Allan Poe’s The Bells Collector’s Edition برای PC

پارسی گیم 28 آبان 1399 بدون دیدگاه
3,457 بازدید

دانلود بازی Dark Tales Edgar Allan Poe’s The Bells Collector’s Edition برای کامپیوتر

به‌واسطه بازی‌های جذاب و سرگرم‌کننده ماجراجویی، بازیکنان و علاقه‌مندان می‌توانند داستان‌های هیجان‌انگیزی را تجربه کرده و در نهایت با آن‌ها ساعت‌ها و روزهای اوقات فراغت را پر کنند. بازی‌های بسیاری وجود دارند که داستان‌های جذاب در ژانرهای مختلف را ارائه می‌کنند. یکی از تهیه‌کنندگان بزرگ که در کارنامه خود عناوین ماجراجویی و شیء مخفی بسیاری دارد، کمپانی Big Fish Games است. استودیوهای مختلفی به تهیه‌کنندگی آن‌ها بازی‌های متنوعی را توسعه داده‌اند که بیشتر آن‌ها در سبک ماجراجویی به انتشار رسیده است. اکثر بازی‌های Big Fish تا حدودی داستانی کوتاه‌تر از دیگر رقبا داشته اما از سری‌های مختلفی بهره می‌برند. یکی از جدیدترین بازی‌های منتشر شده توسط این کمپانی Dark Tales Edgar Allan Poe’s The Bells Collector’s Edition نام داشته که توسط توسعه‌دهندگانی از استودیوی بازی‌سازی Amax Interactive طراحی شده است.

داستان بازی در مورد شخصیتی به نام آلبرت مک کلین بوده که در شهر خود نویسنده‌ای سرشناس و البته با توانایی‌های عجیب‌وغریب است. توانایی که او را از دیگر افراد و نویسندگان متمایز کرده است، داشتن امکانی بر پیش‌بینی آینده است. او از این استعداد خدادادی در نوشتن رمان‌هایش استفاده کرده و به‌نوعی در کتاب‌های خود آنچه قرار است در آینده‌ای نه‌چندان دور رخ دهد را به تصویر می‌کشد. همین موضوع باعث شده تا او به کانون توجهات کشانده شود و همین موضوع بالاخره برای آلبرت دردسرساز شد. مک کلین در جریان انتشار آخرین کتاب خود ناپدید شده است و اما مشکلی که در این میان وجود دارد، مطالبیست که در این کتاب به چاپ رسیده است؛ ازآنجایی‌که آلبرت استعداد پیش‌گویی داشته، پس آنچه در کتاب وجود دارد باید حقیقت داشته باشد. به گفته او در روزهای آینده، جشنی در شهر برگزار خواهد شد و به‌واسطه آتش‌بازی، مناطقی دچار آتش‌سوزی می‌شوند، اما آیا این صحنه که در کتاب ترسیم شده، یک تهدید است یا نه، کسی نمی‌تواند در مورد آن حرفی بزند.

سؤال اینجاست که آیا شما و مسیو دوپین می‌توانید راز ناپدید شدن مک کلین را کشف کرده و شهر را از فاجعه قریب‌الوقوع نجات دهید؟ زمان را از دست ندهید و برای پیدا کردن سرنخ به مکان‌هایی که فکر می‌کنید این نویسنده با استعداد در آنجا بوده، بروید. با مردم و کسانی که آلبرت را می‌شناسند، وارد صحبت شوید. به‌واسطه مینی گیم هایی که در دل داستان قرار داده شده است، راه را برای ادامه جستجوها هموار کنید. در هر صحنه به دنبال اشیاء پنهانی باشید که به نظر از آنجا دزدیده یا دست‌کاری شده‌اند و این‌گونه به راز ناپدید شدن مک کلین دست پیدا کنید.

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های ماجراجویی و شیء مخفی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون Westmark Manor و Enderal The Shards of Order را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Dark Tales Edgar Allan Poe’s The Bells Collector’s Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/Windows 8/Windows 10
Processor: 1.4 GHz
Memory: 1024 MB RAM
Graphics: 922
DirectX: Version 9.0

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

AMAX Interactive presents Dark Tales: Edgar Allen Poe’s The Bells, the next harrowing entry in the Dark Tales series!
Albert McClain is an author with the strange ability to predict the future in his novels, a talent that propelled him into the limelight. Now, he’s vanished during the release event for his latest book, and with a city-wide celebration ahead, the fiery destruction depicted in its pages is far from an empty threat! Can you and Monsieur Dupin unravel the secret behind McClain’s disappearance and save the city from impending tragedy? Find out in this grim Hidden-Object Puzzle Adventure game based on Edgar Allen Poe’s poem, “The Bells.”

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.