BUTCHER
مهدی ملکی

بازی Butcher، رایگان از فروشگاه GOG دریافت کنید

مهدی ملکی 27 آبان 1399 بدون دیدگاه
396 بازدید

بازی Butcher یک عنوان شوتر 2 بعدی با طراحی پیکسلی است که سبک خشنی را در مبارزات خود به نمایش می‌گذارد. این بازی با الهام از خشونت موجود در بازی‌های نظیری DOOM، سطحی از خشونت را ارائه می‌دهد که در بسیاری از موارد نیاز به آن نیست؛ به طور خلاصه می‌توان گفت که لحظات خون ریزی در بازی یافت می‌شوند که ممکن است به مذاق همه خوش نیاید.

طرح داستانی بازی این‌گونه است که شما به عنوان یک سرباز سایبورگ به زمین فرستاده می‌شوید تا تمام آثار باقی‌ مانده از زندگی انسان‌ها را از بین ببرید. حالا می توانید درک کنید که چرا این چنین از خون‌ریزی استفاده خواهد شد. این بازی همچنین در بطن خود از چرخ‌گوشت‌ها و الفاظ رکیک بسیاری هم بهره می‌برد تا گیم‌پلی آن را خشن‌تر از هر زمان دیگری جلوه دهد.

به هر حال اگر این بازی با سلیقه شما منطبق است، فروشگاه GOG اکنون این بازی را جزوی از برنامه Made in Poland خود قرار داده است و به رایگان قابل دریافت خواهد بود؛ همان‌طور که احتمالاً متوجه شده‌اید بازی در لهستان ساخته شده و در این جشنواره لهستانی قابل دریافت است. شاید لازم به ذکر باشد که این فروشگاه توسط CD Projekt Red سازنده نامدار بازی Witcher 3 و عنوان مورد انتظار Cyberpunk 2077 اداره می‌شود که مقر آن واقع در کشور لهستان قرار دارد.

در حال حاضر شما برای دریافت این بازی و اینکه برای همیشه صاحب آن شوید، تنها کمتر از دو روز زمان دارید. این بازی شامل 20 مرحله همراه با تعداد زیادی سلاح مخوف است که یک بازی شوتر و المان تیراندازی فوق‌العاده سریعی را برای شما به ارمغان می‌آورد. از دیگر عناوینی که در این جشنواره قابل خرید است می‌توان به Frostpunk، This War of Mine، Ancestors Legacy و البته مجموعه Witcher اشاره کرد.

made in poland Sale

صنعت بازی‌های ویدیویی لهستان با سرعت باورنکردنی در حال رشد و پیشرفت است و اکنون با ارزش‌ترین ناشر ویدیوگیم اروپا که شرکت CD Projekt شناخته می‌شود در همین کشور قرار دارد.

Butcher – GOG

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.