دانلود بازی Sakuna Of Rice and Ruin برای PC
دانلود بازی Sakuna Of Rice and Ruin برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Sakuna Of Rice and Ruin برای PC

پارسی گیم 26 آبان 1399 بدون دیدگاه
2,955 بازدید

دانلود بازی Sakuna Of Rice and Ruin برای کامپیوتر

برنج یکی از مهم‌ترین اجزای رژیم غذای آسیایی‌ها و به‌خصوص آسیای شرقی است. بارها در فیلم‌ها و سریال‌های ژاپنی و کره‌ای از اهمیت برنج در فرهنگ آن‌ها باخبر شده‌ایم و می‌دانیم که چه اندازه برای آن‌ها مقدس است. استودیو Edelweiss به تهیه‌کنندگی XSEED Games یک بازی جذاب بر اساس فرهنگ آسیای شرقی تولید کرده که در نگاه اول شبیه‌ساز کشاورزی است اما داستانی غنی را به همراه دارد که نمونه آن را کمتر در بازی‌های غربی مشاهده می‌کنیم. قدرت برنج را در بازی Sakuna Of Rice and Ruin درک کنی و علاوه بر کشت این محصول خوشمزه و بااهمیت، جلوی حملات شیطانی که به دنبال نابودی سرزمین شما هستند را بگیرید.

بازی Sakuna Of Rice and Ruin در مورد الهه‌ای به نام ساکونا است که از شر شیاطین به جزیره‌ای روی کره زمین پناه برده و خود را در جنگل‌های آسیا پنهان کرده است. او باید با زندگی روزمره مردم این منطقه خو بگیرد و برای همین است که به کشاورزی و کشت برنج رو می‌آورد و در سوی دیگر هم نبرد با شیاطین و هیولاها ادامه دارد. او در این مسیر خطرناک تنها نیست و فرشته‌ای به همراه مردم منطقه هم به او کمک می‌کنند. همراه آن‌هاست که نبرد علیه شیاطین را شروع می‌کند و به دنبال نجات مردم این منطقه، دست‌به‌کارهای مهمی می‌زند. این بازی المان‌های ژانر شبیه‌ساز را با اکشن ترکیب کرده و یک معجون خوشمزه تحویل طرفداران داده که با حمایت افراد زیادی روبه‌رو شده است. در طول بازی باید با نحوه کشاورزی و کاشت گیاهان مختلف آشنا شوید و پخت برنج را به‌خوبی یاد بگیرید. آشنایی بافرهنگ آسیای شرقی، یکی از اهداف توسعه‌دهندگان این بازی است.

بخش مبارزه و اکشن بازی Sakuna Of Rice and Ruin به زیبایی تمام ساخته‌شده و شاهد تکنیک‌ها و توانایی مختلفی هستیم که باید قفل آن‌ها را برای شخصیت اصلی باز کرد. جدا از آن، رازها و مراحل مختلفی در بازی دیده می‌شوند که هرکدام به‌نوعی سرگرم‌کننده و زیبا به نظر می‌رسند. مهم‌ترین نکته، یادگیری فرهنگ و آداب‌ورسوم مردمان این سرزمین است و این بازی، اهمیت خانواده و هم نوع‌دوستی را به زیبایی نمایش می‌دهد. ازجمله ویژگی‌های مثبت بازی، قابلیت تکرار آن است که می‌توان ساعت‌ها بازی کرد و بازهم محتوای بیشتری برای ادامه داشت. اگر عاشق بازی‌هایی هستید که فعالیت‌هایی مانند کشاورزی در آن یافت می‌شوند و حالت اکشن هم بخش دیگر ماجراست، حتماً این بازی را تجربه کنید. در این سبک، عناوینی مانند Summer in Mara و My Time At Portia را امتحان کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Sakuna Of Rice and Ruin با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1/10
Processor: Intel Core i5-7500
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 750 Ti
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1/10
Processor: Intel Core i5-7500
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 1060
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Spoiled harvest goddess Sakuna finds herself banished from her opulent celestial home to an island overrun with demons. In the untamed wilderness, she must rediscover her birthright as the daughter of a warrior god and harvest goddess by weathering the elements, fighting monsters, and cultivating rice, the source of her power. By her side in this forbidding place is her guardian Tama and a group of outcast humans. Together, these unlikely companions must join hands to tame both the soil and the demons of Hinoe Island.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 5.51 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 1.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.